Ga naar inhoud

Twijfel bij aankoop nieuwe pc


Samdm

Aanbevolen berichten

Allereerst hallo dit is bij deze men eerste post op dit forum :)

Mijn huidige computer is 6 jaar oud en begint toch wel stilaan wat trager te worden, ik ben al enkele dagen aan het rondkijken en twijfel tussen twee pcs. Ik zou de pc voornamelijk gebruiken voor schoolwerk en World of Warcaft: Warlords of Draenor. System reqs hierzo.

De pcs waartussen ik twijfel zijn de nieuwe medion pc die woensdag verkocht wordt of eentje die ik zou kunnen bestellen uit Nederland. Ik zou graag willen weten of de Medion pc aan te raden is, hij is namelijk erg goedkoop en dan bespaar ik me toch weer geld.

Bijkomende info:

  1. Waarvoor heb ik een PC nodig? Zoals gezegd, school en gamen.
  2. Wat is mijn budget? 400-700 euro
  3. Een merkcomputer of een samenstelling? Merk, ken niets van computers samenstellen.
  4. Ga ik overklokken? Nee
  5. Ga ik later upgraden? Kleine zaken zoals geheugen uitbreiden, heb me nooit aan iets anders gewaagd.
  6. Heb ik een voorkeur aan onderdelen? Nee
  7. Heb ik nog randapparatuur nodig? Een monitor, maar die koop ik achteraf wel.
  8. Heb ik specifieke wensen? Nee de pc die ik nu heb maakt ook een enorme herrie dus ik ben al niet veel geluidscomfort gewoon, stiller is wel leuk natuurlijk.
  9. Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? België, de Medion pc kan ik dus gewoon halen bij Aldi. De andere is online te bestellen in Nederland.

Hopelijk weten jullie hiermee genoeg, want ik kom er echt niet uit. Welke pc is voldoende om toch WoW op high of hoger te kunnen draaien?

Alvast enorm bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Medion zou ik niet kopen want dat is minimaal van minimaal.

Dat van Nederland is OK maar ik zou videokaart wijzigen naar Nvidia GTX 750 Ti 2GB zodat de prijs op 707 euro uitkomt.

Let wel op dat er geen SSD harddisk bij zit.

SSD doet de pc sneller opstarten

Met SSD 256 GB + harddisk van 1 TB komt uit op 822 euro.

(SSD = SSD Crucial MX100 256GB)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.