Ga naar inhoud

USB3 hub zonder voeding


VDT

Aanbevolen berichten

Ik overweeg de 4-poorts Sitecom USB 3.0 hub (CN-071) aan te schaffen om mijn 3 externe HDD op aan te sluiten. Twee ervan zijn USB 2.0 en een USB 3.0, daarom USB 3. Maar nu zie ik dat de hub zonder een stroomvoorziening/adapter wordt geleverd. Nu worden de externe schijven zelf wel van 220 voorzien maar ik vroeg me toch af of dit goed gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toestellen die voorzien zijn van hun eigen stroomvoorziening kan je perfect op een hub aansluiten die geen stroomvoorziening heeft maar de stroom van de computer krijgt

anders is het gesteld met toestellen zoals een iPod of camera die de stroomvoorziening van de computer gebruiken om de batterij op te laden, die kan je beter niet op de hub aansluiten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toestellen die voorzien zijn van hun eigen stroomvoorziening kan je perfect op een hub aansluiten die geen stroomvoorziening heeft.

en

In jouw geval zijn het dus drie externe harde schijven, die wel degelijk de volledige stroom van een USB-poort nodig hebben.

Een USB 3.0 hub met een aparte stekker is dus aangeraden. ;)

Tja, is het nu wel of niet ;-)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.