Ga naar inhoud

verkoopprijs laptop


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

ik ben van plan een nieuwe desktop te kopen en zal mijn laptop dus verkopen.

Het is een HP pavilion dv7 met volgende specificaties: http://speccy.piriform.com/results/pdvS4jjU1R04u2hpjmBHjN0

Ik heb totaal geen idee wat ik er voor kan vragen, ik heb hem 2 jaar geleden voor € 1000 gekocht,

ik ga hem helemaal resetten en er is geen materiële schade.

Alvast bedankt,

Jelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eventjes overlopen: mooie specificaties alhoewel ik de i7-processor niet meteen zo'n bijzonder grote meerwaarde vind in vergelijking met een i5 ... 8GB RAM is leuk, alsook de Nvidia GeForce GT 630M. Het feit dat ie op Windows 7 draait vind ik een belangrijke meerwaarde.

Nadelen: beperkte mobiliteit door zijn formaat, geen probleemvrij toestel geweest, vrij intensief gebruikt geweest.

Door het feit dat hij de kaap van de 2 jaar heeft overschreden is de garantieperiode voorbij, dus daar kan de nieuwe eigenaar niet meer van genieten ... ik geloof in de kwaliteiten in HP, maar niet voor de volle 100% wat betreft de Pavilion-reeks.

Dit alles in acht genomen is €300 à €330 een releatische vraagprijs voor deze laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.