Ga naar inhoud

Vraagje over gaming pc


Aanbevolen berichten

Hoi hoi, ben van plan om een nieuwe game pc in elkaar te zetten omdat deze al wat aan het verslijten is en met die nieuwe games die uitkomen zou ik ze graag op hoge kwaliteit wille spelen. xD Dus ben eens wat aan het rondneuzen voor moederborden enzo heb nog niet beslist wat ik ga kopen/nemen maar ben van plan om een pc in elkaar te zetten die wel redelijk wat jaren op "hoge kwaliteit" games kan draaien. Dus kheb dit moederbord gevonden.

(eerste keer dat ik pc zelf ga kopen en in elkaar ga zetten)

Motherboards - RAMPAGE IV BLACK EDITION

en der staat daar DDR3 2800+ mhz

Kan ik dan deze geheugen kaarten daar in steken?

Corsair 16 GB DDR3-1866 Kit CMY16GX3M2A1866C9, XMP

want met die 2 kaarten is die MHZ 1866, of moet dat 2800+ zijn?

:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geheugenlatjes met een extreem hoge snelheid zijn enkel handig voor overklokkers. Gewone latjes van 1600 Mhz of 1833 Mhz zijn beter voor een game-pc. ;)

We kunnen je uiteraard verder helpen met het aanschaffen van een nieuwe computer. Echter is het voor ons veel gemakkelijker als je dit stappenplan (klik erop) even invult en in dit topic zet. Zo kunnen we je een veel beter advies geven op maat. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.