Ga naar inhoud

Wie helpt me een Game-PC samentstellen.???


gravis06

Aanbevolen berichten

voor het gemak even Stappenplan PC / opgemaakt !

1. Waarvoor heb ik een PC nodig? - Vooral Gamen en Surfen

2. Wat is mijn budget? - max. 450,-€

3. Een merkcomputer of een samenstelling? - samenstelling

4. Ga ik overklokken? - NEE ! niet overklokken... kan nooit gezond zijn voor de PC !

5. Ga ik later upgraden? - Ja , HDD en Memory en zo ...

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? - Thunderbolt = NIET NODIG / ingebouwde Wi-Fi kaart = NIET NODIG /geluidskaart = HEB IK AL / Behuizing = HEB IK AL /

6. Ga ik zelf assembleren? - de winkel zal assembleren

7. Heb ik een besturingssysteem nodig? - Zou graag met XP Of Vista blijven werken indien mogelijk .... en later win 8.1 kopen, dit om nu de kosten te drukken en alle centen in hardware te stoppen.

8. Ga ik zelf installeren? - Windows zal ik zelf installen

9. Heb ik een voorkeur aan onderdelen? - behuizing heb ik al en ik zou heel graag de MSI AMD Radeon R7 260X OC 2GB GDDR5 aanschaffen als graka ... omdat ik denk dat dit de beste qua prijs kwaliteit is.

10. Heb ik nog randapparatuur nodig? - Toetsenborden, muizen, gamingproducten, monitoren... NIET NODIG , heb alles al liggen

11. Heb ik specifieke wensen? -NEEN

12. Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? - Belgie ... en zou graag bestellen bij Codima.be tenzij er iemand anders iets beter weet regio oost-vlaanderen.

ziezo , hopelijk kunnen jullie me wat op weg helpen !

vriendelijke groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.