Ga naar inhoud

document in pages kan plots niet meer worden geopend


Aanbevolen berichten

Zaterdag 15 maart heb ik aan verschillende documenten in pages gewerkt. Die bewaar ik af en toe, net zoals andere pages bestanden die ik simultaan gebruik. Deze worden ook bewaard in iCloud. Ik gebruik pages sinds september 2013 en nooit geen problemen gehad. Telkens ik mijn macbook opnieuw opstart worden deze verschillende documenten van pages geopend. Op maandag 17 maart lukte het niet om een bepaald pages document te openen. De reden hiervoor weet ik niet. Ik wil dit graag openen, wat kan ik doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf geen Apple persoon, maar ik denk dat je de (fout)melding nog even moet plaatsen die je krijgt.

Ik weet ook niet hoe iCloud werkt, maar ik denk dat daar ook een soort versiebeheer op zit. Probeer eens een vorige versie terug te zetten van het pages bestand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet hoe dat zit bij iCloud, dropbox kan dat bijvoorbeeld wel via de webpagina van dropbox. Die houd versiebeheer bij van elke keer als een document wordt opgeslagen, maar het kan zijn dat iCloud niet zo werkt.

Daarvoor moet een Apple persoon hier aan te pas komen, ik ben geen Apple persoon. Het is alleen advies wat ik mee kan geven wat misschien resulteert in de oplossing.

Maar plaats even de foutmelding, misschien kan ik of andere mensen je alsnog met de foutmelding helpen. De foutmelding geeft vaak al een indicatie wat het probleem is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.