Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo ik hoop op het juiste forumonderwerp te zitten.Ik ben niet meer zo piepjong en slechtziende om de reden van mijn zicht bestelde ik een iphonevoor de spraak in voorbereiding daarvan instaleerde ik itunes die ook icloud mee instaleerd en maakte ik een appelid aan met wachtwoord in voorbereiding dacht ik al een enander te kunnen opslaan in icloud om het daarna via iphone te kunnen horen zoals bv muziek en luisterboeken.Als ik wil inloggen op icloud krijg ik het bericht Kan niet inloggen deze appelID is geldig maar geen icloud ID.Waarschijnlijk is een Iphone voor mij iets te hoog gegrepen maar ik probeer bij te blijven.Heb al van alles geprobeerd maar als ik probeer te zoeken hoe ik dat wachtwoord kan istellen vraagt men me alleen om mijn wachtwoord te wijzigen van appel ID.Misschien heb ik iets niet goed begrepen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Leentje15,

in voorbereiding daarvan instaleerde ik itunes die ook icloud mee instaleerd en maakte ik een appelid aan met wachtwoord.

Als ik goed begrijp heeft u een gloed nieuw Apple-ID aangemaakt.

Klopt dat?

Als u een e-mailadres heeft dat bijvoorbeeld eindigt met @hotmail.com kunt u dat e-mailadres ook gebruiken voor een Apple ID.

Een iCloud-e-mailadres is niet verplicht.

in voorbereiding dacht ik al een enander te kunnen opslaan in icloud om het daarna via iphone te kunnen horen zoals bv muziek en luisterboeken.

Neem eens deze link iTunes in de Cloud EN deze link wat is iCloud door voor meer informatie.

Als ik wil inloggen op icloud krijg ik het bericht

Kan niet inloggen deze appelID is geldig maar geen icloud ID.

Normaliter kunt men met een Apple ID inloggen bij iCloud.

Zie hier een uitleg van Apple Een Apple ID gebruiken voor Apple-voorzieningen

Klik op die driehoekjes voor meer informatie.

post-41531-1417705697,6804_thumb.jpg

Neem ook deze link eens door voor meer informatie over iCloud.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.