Ga naar inhoud

Inspringing verandert vanaf 10.


Aanbevolen berichten

@ Davidof,

Uw topic is verplaatst naar het forum-onderdeel Linux, Mac & andere besturingssystemen.

Ik gebruik zelf Microsoft Word Mac 2011 en de optie inspringen / opsomming gaat goed en heb eigenlijk nooit "iets" ingesteld / gewijzigd.

post-41531-1417705855,8387_thumb.png

post-41531-1417705855,8859_thumb.png

Ik zie wel een verschil van de instellingen: schuif het driehoekje "inspringen" ietsje naar de rechter kant.

post-41531-1417705855,934_thumb.png

post-41531-1417705855,9632_thumb.png

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

.. did the trick, bedankt! De inspringing stond dus teveel naar links, waardoor dat vanaf 10) problemen geeft. Great! Sukkel ik eigenlijk al een tijdje mee, en zo iets stom. Heb echt in alle menu's zitten zoeken naar de inspring mogelijkheden

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Davidof,

.. did the trick, bedankt! De inspringing stond dus teveel naar links, waardoor dat vanaf 10) problemen geeft. Great! Sukkel ik eigenlijk al een tijdje mee, en zo iets stom. Heb echt in alle menu's zitten zoeken naar de inspring mogelijkheden

Tsja . . . . dat kan iedereen overkomen, zoiets 'klein' over het hoofd gezien.

Fijn te horen dat het inspringen nu goed gaat :top: graag gedaan en bedankt voor u feedback :adore:

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.