Ga naar inhoud

linux mint 16


Aanbevolen berichten

Ik heb op een computer naast windows XP Linux mint 16 Petra geinstalleerd. Zijn er ook programma's als revo uninstaller en een cCleaner.

Verder wil ik een mailprogramma installeren en heb gekozen voor revolution, echter hier wordt gevraagd om de naam van de server in te vullen. Klinkt misschien wat dom, maar ik weet niet wat ik hier moet invullen. Waar vindt ik de naam van de server?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Zeg eens wie je provider is..kan ik misschien zoeken voor oplossing!als je soms je emails leest met hotmail.com oulook.com gmail.com..dan heb je geen tool nodig !!!gewoon via Firefox inloggen met je account

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik ben er inmiddels in geslaagd om de gmail te openen en te bekijken en ook heb ik in het pakket evulation mijn outlook kunnen aanmaken, dus dat probleem is opgelost met mijn dank voor de aanwijzingen. Een ander probleem waar ik tegenaan loop is het feit dat Firefox niet wil starten en diverse softwarepakketten niet geinstalleerd kunnen worden omdat aangegeven wordt dat er geen internetverbinding is, terwijl ik gewoon verder via chroom wel kan internetten. Ik heb geen firewall!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De cleaner had ik al geinstalleerd en met Firefox kan ik ook werken, blijft het probleem dat bij het installeren van enkele pakketten er aangegeven wordt dat er geen internetverbinding is, terwijl dit bij controle wel zo blijkt te zijn. Is er bij Linux soms een programma dat bepaalde onderdelen blokkeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag alfa10,

Omdat fcbbrugge even afwezig is zal ik proberen u te helpen om qbittorrent te installeren.

Voor de goede gang van zaken ga ik er vanuit dat je qbittorrent wil gebruiken om alleen legale content binnen te halen.

Open de terminal

kopieer en plak om fouten te voorkomen:

sudo apt-get update

druk op enter

kopieer en plak om fouten te voorkomen:

sudo apt-get install qbittorrent

druk op enter

open nu Softwarebeheer en vul in het zoekvenster: qbittorrent

de uitkomst zou nu moeten zijn dat qbittorrent is geïnstalleerd

Om qbittorrent te starten:


  • [*=2]ga naar menu
    [*=2]in het zoekveld typ je qbittorrent
    [*=2]in het rechter deelvenster verschijn het pictogram van het programma qbittorrent
    [*=2]dubbelklik op het pictogram en qbittorrent wordt geopend

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.