Ga naar inhoud

Trackpad, batterij, eterne HDD


Aanbevolen berichten

Ik heb een Macbook Pro met Mac OS versie 10.7, recent aangeschaft. Ik ben echter een volledige Mac-noob, dus ik had bij deze enkele (waarschijnlijk domme) vraagjes, die ik niet opgelost krijg.

1. Hoe kan ik dubbel klikken op mijn trackpad? Ik vind dit echt nergens bij de opties?

2. Wat is het beste voor mijn batterij? Het stroomsnoer zoveel mogelijk insteken, of net volledig opladen en dan weer volledig de batterij aflaten enzovoort?

3. Ik heb een externe harde schijf voor Windows, en blijkbaar kan Mac enkel FAT32 lezen. Nu vroeg ik me af of ik mijn harde schijf hiernaar kan converteren zeg maar, zonder de bestanden erop te verliezen?

Groetjes,

peperkoek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het antwoord! Ik heb al een tijdje gezocht, maar ik vind enkel dingen over dubbel klikken met twee vingers en dergelijke, niet "gewoon" dubbel klikken. Misschien bestaat dit gewoon niet op een MacBook?

En over die harde schijf, daar vreesde ik al een beetje voor. Is er misschien een ander alternatief om mijn bestanden van de externe harde schijf op mijn Macbook Pro te krijgen? Ik heb echter geen andere externe harde schijf of computer die ik even als back-up kan gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.