Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik ben al een hele tijd zoekende om yelo tv op mijn laptop acer aspire 7739z te activeren OS is ubuntu 13.10 Ik heb al googlend een en ander gedaan maar zonder resultaat.

Volgende stappen reeds uitgevoerd:

1. sudo apt-add-repository ppa:ehoover/compholio

2. sudo apt-add-repository ppa:mqchael/pipelight

3. sudo apt-get update

4. sudo apt-get install pipelight

5. rm -rf ~/.wine-pipelight/

Als ik nu Yelo tv wil zien, krijg ik de melding dat ik eerst Silverlight moet installeren dus:

6. sudo ap-get install wine (vermits het om een win prog gaat)

7. sudo apt-get install silverlight.

er gebeurt niets dus download ik silverlight om het dan zo via wine te installeren.Spijts dat mijn laptop -x64 is, krijg ik de melding dat dit progy niet kan geïnstalleerd worden op een -x64.

Het resultaat is dus nog steeds geen Yelo tv op mijn laptop. Wat doe ik fout of wat moet ik verder nog doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat lukt niet ik had dat zelf al via die weg geprobeerd maar ik krijg daar volgende foutmelding:

Message ID: 1518

Uw besturingssysteem biedt geen ondersteuning voor de 64-bits versie van Silverlight.

terwijl mijn laptop toch wel 64 bit is (zie mijn eerste melding). Ik heb ook geprobeerd om silverlight te downloaden en te installeren via wine maar krijg daar net hetzelfde effect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Na contact genomen te hebben met Telenet weet men mij daar te vertellen dat silverlight sowieso niet werkt. De gedane ingrepen hierboven vermeld zouden moeten werken. Eigenlijk zijn ze, dixit ene Tom bij Telenet, niet zo bedreven met linux en kunnen ze dus ook geen oplossing geven. Kan ik dan geen yelo-tv ontvangen met ubuntu of weet er toch nog iemand een zijstraatje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.