Ga naar inhoud

computeboy

Lid
  • Items

    282
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over computeboy

  • Verjaardag 14-11-1997

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Land
    België

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    macOS Monterey
  • Processor
    2,5 GHz Quad-Core Intel Core i7
  • Geheugen
    16GB DDR3

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Ruime Kennis

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

computeboy's prestaties

Rijzende Ster

Rijzende Ster (9/14)

  • Eerste post
  • Actief
  • Gespreksstarter
  • Week één klaar
  • Een maand later

Recente badges

1

Reputatie

  1. Dag abbs Bedankt voor je antwoord! Ik dacht het al dat er niets erg aan de hand zou zijn... Ik vraag me af wat mijn meter toch altijd uitsteekt met haar pc. Het heeft even geduurd voor ik antwoordde, maar mijn laatste 2 examens waren heel zware, vandaar... Ik zal er zo snel mogelijk Windows 10 op zetten. Van mij mag dit topic gesloten worden! Bedankt voor alle hulp!
  2. Beste Ik ben deze avond bij mijn meter geraakt. Hierbij de gevraagde logbestanden. Ook heb ik gemerkt dat de Bitdefender wel geïnstalleerd is, maar ik kan deze niet opstarten. Niet via het icoon in het systeemvak, ook niet via Start bv. Allemaal heel erg vreemd... Eigenlijk zou ik hem beter formatteren en Windows 10 erop zetten, dan is ze ineens mee met de tijd! FRST.txt Addition.txt
  3. Hallo iedereen Daarnet kwam ik tot de constatatie dat Bitdefender van de laptop van mijn meter verwijderd was en dat ik deze ook niet meer kon opnieuw installeren (de installatie werd steeds afgebroken), wat mij een argwaan bezorgde. Dus ik heb MalwareBytes laten scannen. Deze heeft 3 malwares verwijderd van Adw.ChinAd die stonden in C:\PROGRAMDATA, het waren er 3 van 'Thunder Network'. SUPER Anti-spyware heeft gewoon wat Tracking Cookies verwijderd. Na alles te verwijderen, is het me toch gelukt om Bitdefender opnieuw te installeren. Maar nu wou ik toch graag een korte check-up van de laptop. Heeft iemand hier tijd (en zin) voor? Ik heb al meteen een logje van HijackThis bijgevoegd! Het is al een tijdje geleden dat ik de laptop heb nagekeken, maar met een betaalde antivirus voel ik me meer op mijn gemak. Zo niet blijkt dus, waarschijnlijk heeft mijn meter Bitdefender per ongeluk afgesloten en is er misschien zo vanalles gebeurd. Bitdefender verwijderen zie ik haar niet zo snel doen, ze is niet zo handig met computers... Alvast bedankt! hijackthis.log
  4. Oh jawel, verkeerde woordkeuze haha! Alles werkt perfect en razendsnel! Klik en laptop is opgestart, gwn fantastisch!
  5. Ik heb de SSD vandaag in gebruik genomen en alles is ingesteld en werkt naar behoren!
  6. Ik zou het graag doen, maar er is een probleem bij postNL. Voor mij lijkt het pakket verloren gegaan: ik heb het nog niet ontvangen en het zit zogezegd als van vrijdagnacht in het sorteerproces in Nederland. Een onderzoek is gestart! Van zodra ik alles goed heb overgezet en ingesteld, horen jullie iets!
  7. Oké, alles is correct verlopen! Droske bedankt voor de info! Ga ik zeker gebruiken. Moet er verder nog iets gebeuren?
  8. Hier zijn de logjes AdwCleaner[C0].txt AdwCleaner[S0].txt
  9. Zo hier is het logje van zoek.exe zoek-results.txt
  10. Hallo iedereen Hier is het logje van RSIT... log.txt
  11. Nee, ik bedoel een aantal scans doen voor malware, rommel.... (zoals CCleaner en dingen, maar iets beter dan). Dat ik bv. logfiles online moet zetten, die gecheckt worden, etc.
  12. Dat is, volgens mij, niet van toepassing op wat ik wil doen...
  13. Hallo iedereen Vorig jaar een nieuwe laptop gekocht, maar was met een 'ouderwetse' HDD... Ik heb nu een nieuwe SSD besteld, maar zou graag mijn laptop opruimen zodat hij precies als nieuw is, maar zonder clean install. Is er iemand die wil helpen met allerlei tools, tips en scans?
  14. Het probleem is ondertussen opgelost door een update van Chrome!
  15. Hey Gisteren heb ik een update gekregen van Google Chrome en sindsdien krijg ik steeds de volgende melding bij verschillende sites: ERR_SSL_VERSION_OR_CIPHER_MISMATCH . De sites waar de error verschijnt zijn o.a. youtube en verschillende sites van het domein van google zelf. Mijn versie van Chrome is 53.0.2785.116 m. Iemand een idee om dit te omzeilen? Alvast bedankt!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.