Ga naar inhoud

yolan

Lid
  • Items

    135
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over yolan

  • Verjaardag 12-08-1996

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Land
    België

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    Windows 8.1
  • Monitor
    Samsung 23" + Philips 23"
  • Moederbord
    GIGABYTE GA-Z97MX-Gaming 5
  • Processor
    Intel Core i5-4460
  • Geheugen
    8GB RAM
  • Grafische Kaart
    NVIDIA GeForce GTX 970
  • Harde Schijf
    128 GB SSD - 1 TB HDD
  • Voeding
    Cooler Master G650M
  • Geluidskaart
    NVIDIA High Definition Audio
  • Behuizing
    Fractal Design Core 1100

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Ruime Kennis

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

yolan's prestaties

Meewerkend lid

Meewerkend lid (7/14)

  • Eerste post
  • Actief
  • Gespreksstarter
  • Week één klaar
  • Een maand later

Recente badges

1

Reputatie

  1. Hier trouwens nog een Speccy-logje. http://speccy.piriform.com/results/KEltY5iJmPiX2ppFzrrhgAX
  2. Ik heb beide harde schijven die in mijn computer zitten gecheckt met HD Tune en de resultaten waren beide 100% in orde. Mijn eerste is een SSD waar ik Windows op draai en mijn tweede is een HDD waar ik al de rest op slaag (programma's enz.)
  3. Hallo, Heb hier een maand geleden een probleem gehad met WIndows waar ik zeer moeilijk uitgeraakte en heb ik dus een schone installatie gedaan van mijn computer. Helaas zit ik op dit moment weeral met problemen. Ik heb 1-2 keer per dag een moment waar mijn computer gewoon vastloopt, er een buzzing sound uit de speakers komt en mijn PC zomaar ineens opstart. Ik heb al in de logboeken gaan zien en daar geeft die aan dat die opnieuw is opgestart na een bugcontrole (0x00000019). Deze heeft een dump gegenereerd en opgeslagen die ik heb bijgevoegd in de bijlagen hieronder. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt! 070116-8140-01.dmp
  4. Hallo droske, bedankt voor je extra hulp maar ik heb al een clean install gedaan. En ook bedankt aan kape & Passer voor al de hulp!
  5. Nope, werkt nog steeds niet. Heb me er al bij neergelegd dat het gewoon het beste is om Windows opnieuw te installeren. Bedankt voor je hulp kape!
  6. Heb de logjes van AdwCleaner toegevoegd. Bedankt! AdwCleanerC1.txt AdwCleanerS1.txt
  7. Heb het logje bijgevoegd in de bijlagen. Bedankt! log.txt
  8. Mijn excuses dat het zo lang duurde. Heb Windows in veilige modus opgestart en het tooltje gerund, maar geeft tevergeefs hetzelfde resultaat: het blijft vastzitten op 'Checking input'. http://i.imgur.com/LBluekA.png
  9. De tool blijkt niet te werken, zit al sinds 19u42 in dezelfde status. http://i.imgur.com/ebpjgmW.png
  10. Toegevoegd, alvast bedankt! info.txt log.txt
  11. Heeft helaas weeral niet gewerkt. http://i.imgur.com/96qwu1l.png Vraag me af of ik een clean install moet doen of niet ...
  12. Heb net al jouw links & uitleg gevolgd en tot op de stap uitgevoerd, maar helaas nog altijd dezelfde fatal error Heb wel begrepen wat je bedoelde met Logboeken, wist niet eens dat dat bestond Hier is een screenshot: http://i.imgur.com/ZaVDvNF.png
  13. Beide methoden hebben helaas niet gewerkt, terug altijd dezelfde foutmelding. Andere suggesties zijn welkom Alvast bedankt voor je hulp!
  14. Ik heb de probleemoplosser gerund maar die heeft geen problemen gevonden, dus heeft die ook niets kunnen repareren. Ik heb gevonden dat Windows Update logs in C:/Windows/Logs/CBS zitten. Ik zal het hier even attachen, ik heb al gezocht maar vindt er niet echt iets in terug. Bedankt! CbsPersist_20160512145435.zip
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.