Ga naar inhoud

widem

Lid
  • Items

    50
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

widem's prestaties

  1. SFC zal wellicht geen verband hebben met het internetprobleem op mijn desktop (kabelverbinding). Ik heb sfc ook uitgevoerd op mijn laptop (wifi) en krijg precies dezelfde foutmelding i.v.m. 'opencl.dll'
  2. Ik heb sfc uitgevoerd. Het rapport vindt u in bijlage ... sfcdetails.txt
  3. Windows 10 Apparaatbeheer - Netwerkadapter : Dit apparaat werkt correct. De internetverbinding valt af en toe uit. "Problemen oplossen" geeft de melding: De standaard gateway is niet beschikbaar. Na afsluiten en heropstart van de PC geef 'Problemen oplossen' de melding: De adapter voor Ethernet is uitgeschakeld. Dat kan ik oplossen en er is weer internetverbinding.
  4. [ATTACH]31885[/ATTACH] LOGBESTAND MET SYNCHRONISATIEGEGEVENS.docx
  5. Taak rapporteert fout (0x8004102A): Er is een fout opgetreden bij verzenden/ontvangen. Er is een fout opgetreden bij het synchroniseren van uw maphiërarchie. Fout: 800410004.
  6. Ik heb het niet meer gehad. In ieder geval van harte bedankt voor de gerichte hulp!
  7. [ATTACH]24893[/ATTACH] a2scan_130331-105902.txt
  8. [ATTACH]24870[/ATTACH] a2scan_130330-081502.txt
  9. [ATTACH]24844[/ATTACH] Bedankt voor uw geduld ...! ComboFix.txt
  10. Alle vensters en browsers waren gesloten. Hetzelfde doet zich voor in veilige modus.
  11. OTL blijft hangen. Zie afbeelding van het programma 30 min. na het klikken op 'Run Fix'
  12. [ATTACH]24785[/ATTACH]Heb de fix files gevonden op C:/_OTL/MovedFiles 03252013_153625.log
  13. Na het heropstarten van de pc geen fix log.
  14. Van de "Fix" kreeg ik geen log te zien [ATTACH]24779[/ATTACH] OTL.Txt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.