Ga naar inhoud

falstring

Lid
  • Items

    3.231
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Land
    Nederland

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Ruime Kennis

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. fijn dat het is opgelost! maarre... het is een goede gewoonte in forums om de oplossing te melden....!
  2. begin eens met in het venster van schijfopruiming te klikken op systeembestanden opruimen. dan gaat ie een tijdje zitten rekenen, en krijg je een overzichtje waar er een boel ouwe meuk opgeruimd kan worden. daar kan je alle suggesties aanvinken en laten opruimen.
  3. fijn dat het probleem geen probleem meer is! dan vragen we de mods om deze draad af te sluiten.
  4. onlangs kwam ik iets dergelijks tegen, bleek dat die gsm helemaal op data van het abonnement draaide, en dus niet op wifi stond. geen wonder dat die printer niet werd gevonden....
  5. als je kan opstarten in opdracht prompt, dan nog niet sfc opdracht doen, maar toets dan daar in: rstrui.exe en geef enter als je beschikt over herstelpunten krijg je dan de mogelijkheid een herstelpunt terug te zetten. uiteraard kies je (evt via de optie 'eerdere herstelpunten zien') een herstelpunt van net voor norton je verleidde!
  6. in het verleden was zoiets vaak te wijten aan de onjuiste volgorde van installeren: eerst dat ding inpluggen en dan pas oh ja, er zat ook nog een cdtje bij.... wellicht is dat bij jou ook het geval, want die apparaatjes gaan al wat langer mee, al geven de specs ook geschiktheid voor w10 32 en 64b aan. dus: - haal die plug uit je pc en ga de software grondig verwijderen - ga start, afsluitmenu en kies daar de optie 'opnieuw opstarten' (dus niet ff uit en aanzetten!) - na die herstart installeer je de software, en als pas als daarom gevraagd wordt (of als de install voltooid is) plug je het ding in. er zijn ook andere opties: wellicht is de usbpoort defect, of levert die onvoldoende spanning (omdat er meer apparaten die de spanning gebruiken op usb zijn aangesloten....
  7. ik gebruik(te) nooit anders dan vs international indelingen, maar nooit te lui om te leren, zojuist de q getikt, en vervolgens die a, en dat levert niks anders op dan qa.... wellicht is er een indeling waarmee dit alles wel lukt, maar da's in elk geval niet de vs-int.
  8. dat het aan lenovo zou liggen lijkt me stug, je moet niet verbaasd zijn als datzelfde optreedt op een acer.... bijna alles wat op een pc gebeurt is in opdracht van een linkermuisklik. laat de experts hier eens kijken of de pc nog enigszins hersteld kan worden. hoe je dat aan de vork steekt lees je
  9. sowieso eerst doen: ga start, afsluitmenu en klik daar op de optie 'opnieuw opstarten'. let wel: dat is echt iets anders dan de pc uitzetten en weer aanzetten!!!
  10. je komt al een heel eind verder als je een nieuw account aanmaakt (moet wel met administratorrechten) en als je dan na de verplichte herstart opstart in dat nieuwe account kun je jouw oude account verwijderen inclusief alle bijbehorende (persoonlijke..) bestanden. nb ik hoop wel dat je goed van backups bent voorzien....
  11. als crucial dat zo aangeeft, zal het wel kloppen.... maar koop liever in nl. want die engelsen vragen doorgaans meer voor verzending dan het product kost.....
  12. lees eerst de gebruiksaanwijzing erop na welke specs zo'n latje moet hebben! en als je het goede hebt, zal de pc dat vanzelf herkennen, en hoef je geen bijzondere dingen te doen.
  13. volgens de specs (gelezen bij tweakers) kan dat apparaat max 16 gb aan.
  14. je zou niet de eerste zijn die na wekenlang wachten een product van aliexpress in de bus krijgt dat niet voldoet aan wat erop staat.... 1 tb is soms niet meer dan 64 gieg, enzo...., dus in feite wél waar voor je weinige geld! en garantie ho maar. niet doen dus, een behoorlijke ssd van zeg 500 gieg doet zeker meer dan 40 euro en voor een goeie 1 tb moet je zeker meer dan 80 piek betalen.
  15. nou, en dan toch nog even moedig wezen en kijken wat die oude muis nou doet.... we zijn benieuwd....
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.