Ga naar inhoud

w.priem

Lid
  • Items

    26
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

w.priem's prestaties

  1. Uiteindelijk is het programma "AVG tune up" kunnen verwijderd worden. We hebben alle deelbestanden en -programma's een voor een verwijderd tot een deelprogramma ivm de AVG support niet kon verwijderd worden. Dit support deelprogramma bleef blijkbaar de ganse tijd open staan . Aan de hand van de naam van dit support deelprogramma konden we het terug vinden op taakbeheer onder de lopende processen (op het eerste zicht niet herkenbaar als een AVG programma) en daar dit deelprogramma beëindigen . Het desinstalleren van het "AVG tune up" programma daarna was geen probleem meer. mvg, Wouter Priem
  2. Beste kape, Ik krijg het bestand rsit log.txt niet upgeloaded. Bij het downloaden krijg ik geen keuze "als administrator uitvoeren" met de rechtermuisknop: misschien doe ik iets verkeerd door de muis op de schermtoets "uitvoeren" te plaatsen: op welke schermtoets moet ik de muis plaatsen? mvg, Wouter Priem
  3. aan falstring, Ik heb uw advies geprobeerd maar het probleem is dat ik niet in de veilige modus kan opstarten. Ik hen een Toshiba satellite lap top. Daar moet een FN toets te samen met de F8 toets ingedrukt worden en blijkbaar heeft dat geen invloed op de normale opstart. De F8 toets heeft er misschien een andere functie? Zijn er andere methodes om in de veilige modus op te starten. met vriendelijke groeten , Wouter Priem
  4. Dag Asus en Pearl, Ik heb beide mogelijkheden al geprobeerd (zie bijlage). Ik heb ook al geprobeerd via Microsoft fixit (via de klasse id van AVG tune up). Maar steeds het zelfde bericht als in bijlage. met vriendelijke groeten, Wouter
  5. Ik wil het programma "AVG tune up" verwijderen , maar het verwijderen wordt geweigerd.
  6. Beste Clarkie, Ik heb de verborgen bestanden kunnen zichtbaar maken, maar nog steeds geen mogelijkheid om de bestanden van de bijlagen van de e-mail berichten zichtbaar te maken. Ik heb dan uiteindelijk alles opnieuw gemaakt uitgaande van de oorspronkelijk bijlage bij de e-mail (was veel werk , maar kon dus niet anders) . Het dringende karakter van de vraag is wel weg, maar toch zou ik graag mettertijd willen weten of het wel mogelijk is om bij die bestanden van het e-mail programma te komen, voor het geval ik nog eens een bewerkte bijlage van een e-mail document verkeerd opsla. Ik heb het ook geprobeerd op mijn andere computer die werkt op Windows 7 maar daar heb ik hetzelfde probleem. In ieder geval bedankt voor uw geduld en prompte antwoorden. mvg, w.priem
  7. Beste Clarkie, ik weet dat mijn vraag nu wel heel triviaal lijkt maar op verkenner vind ik de werkbalk alleen "bibliotheek" en "organiseren" maar geen" beeld". Kan ik ergens anders vinden hoe ik de verborgen bestanden kan zichtbaar maken? mvg, w.priem
  8. beste clarkie, ik heb dat geprobeerd . Maar ik kan het pad dat " opslaan als" aanduidt niet terug volgen: appdata>local<microsoft>windows>temporary internet files>content.IE5>9WOP058E. Onder "windows" vind ik geen bestand temporary internet files. Wat doe ik verkeerd? de e-mail bijlage werd door mij aangevuld en zit waarschijnlijk in een andere windows live file? mvg, w.priem
  9. Ik kreeg een e-mail met een bijlage die ik verder moest aanvullen . Bij het "opslaan als" vergat ik de plaats van het opslaan te veranderen. Nu kan ik het aangevulde bestand nergens meer vinden, zelfs niet meer met de zoekprogramma's. Het moet ergens opgeslagen zitten in de catacomben van de windows live bestanden,. Hoe kan ik dergelijke bestanden terugvinden? met vriendelijke groeten, w.priem
  10. Welke programma's bestaan er tegen malware voor windows 8.1, gratis? betaling? betrouwbaar?
  11. Ik heb het "opnieuw instellen" uitgevoerd, maar het aanmelden met de kaartlezer voor het hernieuwen van het parkeervignet verbeterde niet ? Ik heb opnieuw contact opgenomen met de stad Brugge en ze bevestigen nu dat het programma op dat punt niet werkt ? Ze beloven om contact op te nemen met de instelling die het programma heeft opgesteld. In ieder geval de kaartlezer wordt nu herkend door mijn computer en mijn probleem kan beschouwd worden als opgelost, waarvoor mijn dank.
  12. Na het versturen van voorgaand bericht maak ik me de bedenking of het de test van de stad Brugge zelf is die niet OK is en dat het niet mogelijk is om via de eID kaartlezer in te loggen op deze website? Alhoewel ik al naar de dienst van de stad ben geweest om mijn eID uit te testen (die in orde bevonden werd), zal ik nu ook de vraag stellen of het inloggen met de eID kaarlezer, alhoewel voorzien in het formulier, wel onderhouden blijft (bijv. aanpassing voor Windows 8). Dus besteed voorlopig geen tijd meer daaraan, wel nog aan de vraag naar een goede malware detectie en herstel app.
  13. Ik ben er nu wel in geslaagd om mijn identiteitskaart uit te lezen met de eIDkaartlezer en er verschijnt nu een pictogram op het bureau maar ik kan nog steeds niet aanloggen met de eID kaartlezer op de website van de stad Brugge Ik voeg hierbij een copie van de test die verschijnt bij de test om aan te loggen voor de laatste door u doorgezonden aanpassingen en erna: de test blijft dezelfde (negatief). Ook bij "deze computer" komt de nochtans aangesloten eID lezer niet voor.(ik hoop dat u de bijlagen kunt inzoomen want de bijlagen vallen klein uit). Moet ik daarvoor een nieuwe discussieforum openen? Ik ben ook nieuwsgierig om eventueel een betrouwbare app te vinden om malware te verhinderen, ook daarvoor een andere discussie forum? In ieder geval bedankt voor het kunnen uitlezen van de ID kaart.
  14. Spijtig genoeg wordt mijn eID lezer nog altijd niet herkend. Ligt het aan de driver ? Aangezien Windows 8 niet geschikt is voor de quick installer van FOD werd er verwezen naar de website van de fabrikant. In mijn geval is dat Zetes. Die website verwijst door naar de website van ACS. Ik heb vandaaruit de driver voor de ACR38U kaartlezer gedownload; Bij het aanloggen van de kaartlezer reageert de PC met een hoorbare bip en het lichtje op de kaartlezer reageert ook (pinkert) maar er verschijnt op de PC nergens een pictogram of iets dergelijks dat erop duidt dat de kaartlezer is aangelogd. In het venster van deze computer verschijnt het pictogram van de kaartlezer ook niet.
  15. [ATTACH]30017[/ATTACH] Hierbij het gevraagde logje. Ik hoop dat het gelukt is zoek-results.log
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.