Ga naar inhoud

Veng

Lid
  • Items

    488
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Geen info
  • Land
    Geen Info

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    Windows 10
  • Monitor
    Samsung Syncmaster 2270
  • Moederbord
    Asus P8P67-M PRO B3 iP67, SATA600 RAID, USB3.0
  • Processor
    Intel I7
  • Geheugen
    Kingston 2x4GB, DDR3, PC10666, CL9, Hyper X
  • Grafische Kaart
    Asus Videokaart PCI-e GeForce GT520 1GB 1xDVI/HDMI Silent LP
  • Harde Schijf
    Western Digital WD VelociRaptor WD3000HLHX 300GB
  • Voeding
    Cooler Master Voeding Silent Pro M 500W, Modulair
  • Geluidskaart
    On board
  • Behuizing
    Cooler Master Midi Tower Sileo 500 ATX, No PSU (zwart)

Contact Info

  • Website URL
    http://www.relatie-voeding-gedrag.nl/

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Ruime Kennis

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Veng's prestaties

Vergevorderde

Vergevorderde (10/14)

  • Eerste post
  • Actief
  • Gespreksstarter
  • Week één klaar
  • Een maand later

Recente badges

18

Reputatie

  1. Ik ben de sheet van "bucky" "medicijnen_test" aan het testen. Die ziet er al heel goed en tamelijk compleet uit Hij voldoet al een heel stuk maar zelf mis ik nog wat flexibiliteit. O.a.: een kolom om in te vullen dat onze apotheek een herhaal service heeft (Herhaalservice: Ja/Nee) en bij gebruikseenheid een extra entry ("pufjes). Voor de meeste gebruikers zal hij echter prima voldoen.
  2. Wat je ook gaat proberen, maak in elk geval een back-up van je Thunderbird profiel. Dan kun je daar altijd naar terug.
  3. Ik vraag me af of het niet efficiënter is om de mails in WML te exporteren en vervolgens in Thunderbird weer te importeren met de add-on "ImportExportTools". https://addons.thunderbird.net/nl/thunderbird/addon/importexporttools/
  4. Veng

    skype

    Fijn dat het is opgelost. (Mss hebben zij iets gemerkt van jouw pogingen. Vaak lopen die dingen geautomatiseerd)
  5. Veng

    skype

    Kijk eens of je er hiermee komt: https://www.webwijzer.nl/beveiliging/gebruikersaccounts-aanmaken.html en deze: https://www.schoonepc.nl/windows7/gebruikersaccounts_windows7_afstellen.html Preciese handleiding kan ik je echter niet geven.
  6. Veng

    skype

    Loop dit eens na. Je hebt nl. een locaal profiel nodig. https://computertotaal.nl/artikelen/pc/zo-ga-je-van-een-microsoft-account-terug-naar-een-lokaal-account/
  7. Bij mij werkt Win10 ook zonder problemen (denk ik want ik heb wel eens vastlopers maar die wijt ik aan andere zaken)
  8. Kort: Met VPN kan dat. https://vpndiensten.nl/informatie/providers/beste-vpn/ https://www.consumentenbond.nl/veilig-internetten/beste-vpn-aanbieder Je kunt starten met Windscribe free. Dan krijg je, meen ik, 10 GB/mnd aan data gratis. Kun je volgens mij ook kiezen voor de UK of VS versie van Netflix. 10 GB aan data is bij films natuurlijk wel snel op.
  9. Het blijft altijd een gok maar je hebt al zo veel geprobeerd dat er niet veel anders overblijft. Ik ben wel benieuwd. Als je echter geen garantie zou krijgen en een mobo via kopen op afstand besteld kun je het altijd zonder opgaaf van redenen binnen 2 weken terugsturen als het mobo toch niet de oorzaak blijkt meen ik.
  10. Het kan idd ook je mobo zijn. Je mobo bestaat uit een meerlaags pcb waarin veel verbindingen tussen de lagen onderling binnen de pcb liggen. Die verbindingen maken ze met een chemisch proces. Op elke plek kan zo'n verbinding het begeven. Ik had het eens 3 mnd nadat ik een ASUS mobo had gekocht. In 2012 stak ik een USB verbinding op het mobo om en het was afgelopen. Met het vervangende mobo tot nu toe nooit meer problemen gehad, Al heb Ik tegenwoordig ook wel eens een random freeze. Dan reboot ik en kan ik weer verder. Komt minder dan eens in de week voor dus daar valt mee te leven. Heb je deze al gebruikt: "Betrouwbaarheidsgeschiedenis"? Dat noemde ik in een eerdere post.
  11. Wat ik uit de links begrijp is dat het toch vaak drivers zijn die problemen veroorzaken. Er vinden natuurlijk voortdurend allerlei updates plaats. Ik ben zelf niet bedreven in het opsporen van die oorzaken, vandaar dat ik de links doorstuurde. Er zijn echter meer mogelijkheden om problemen op te sporen maar ook daar kan ik niet mee overweg. Maar heb je het programma "Who crashed" ook gedraaid? Daar zou toch iets uit moeten komen, lijkt me, waar de oorzaak ook ligt, meldingen zou je tegen moeten komen. Andere mogelijkheden zijn natuurlijk de eigen tools van Windows: bv. de logfiles Er zit nog een tool in Windows. (Voor Windows 10). Ik had het op mijn desktop gezet: Zoek in het beveiligingscentrum naar: "Betrouwbaarheidsgeschiedenis weergeven". Of type dat in het startscherm in. Of Win7 dat ook heeft weet ik niet. Hier nog een: https://www.wikihow.com/Fix-the-Blue-Screen-of-Death-on-Windows Deze link kwam ik ook nog tegen: http://www.osronline.com/page.cfm?name=Analyze
  12. Kijk eens of deze links je de weg kunnen wijzen: https://www.icttipsandtricks.nl/2016/11/11/bsods-blue-screens-analyseren-en-oplossen/ http://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html http://www.resplendence.com/whocrashed
  13. Oorzaken kunnen velerlei zijn. Mss kun je iets met dit programma: http://www.resplendence.com/whocrashed
  14. Kijk hier maar eens: https://support.office.com/nl-nl/article/outlook-gegevensbestanden-pst-en-ost-herstellen-25663bc3-11ec-4412-86c4-60458afc5253 Ik heb gewoon een shortcut op mijn desktop gezet. Dan hoef ik niet meer te zoeken. Kern is dat je SCANPST.EXE moet opzoeken en draaien.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.