Ga naar inhoud

Nutrix

Lid
  • Items

    7
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Nutrix's prestaties

  1. Bij deze is het probleem tijdelijk opgelost en zal voor een tijdje via de LAN-kabel werken, aangezien ik geen enkele Bluescreen meer gekregen heb via deze manier. Heel erg bedankt voor de suggesties! U kunt gerust een slotje op dit onderwerp zetten.
  2. Ik zal dan waarschijnlijk een nieuwe USB wifi adapter aanschaffen, aangezien het best mogelijk is dat ik in de toekomst nog een tweede grafische kaart in mijn computer zal steken, ofwel even wachten voor een GTX 1080 en dan toch een interne wifi adapter aanschaffen.
  3. Beste kweezie, Helaas heb ik geen andere wifi adapter tot mijn beschikking, vroeger had ik wel een interne wifi kaart bij mijn oude gaming computer maar heb deze helaas al een tijd geleden gegeven aan iemand omdat ik het toen niet meer kon gebruiken. Ik werk nu tijdelijk via LAN verbinding en tot zo ver geen enkele BSOD meer gehad (en de computer draait ondertussen 6 uur aan een stuk), dus het moet wel degelijk aan de Wireless Adapter drivers liggen. Het duurt maar een seconde voordat windows een BSOD weer geeft als ik het USB adaptertje aansluit, Hier is een Speccy logje, mocht dit van belang zijn: http://speccy.piriform.com/results/JCvC38W7xhoyDROM4g3SrS4
  4. Ik heb ondertussen een vermoeden gekregen dat het te maken heeft met mijn Netgear N150 Wireless USB Adapter (WNA1100). Elke keer als ik de USB adapter aansluit krijg ik de BSOD. Ik heb al eens geprobeerd om de driver te de-installeren en herinstalleren, zonder enig resultaat. Ook heb ik gekeken op de website van netgear, want de driver die ik eerst geinstalleerd had was van de bijgeleverde CD. Ik koos op de website voor Windows 10 drivers, maar ook zonder enig resultaat. Het is meer dan duidelijk dat mijn Wireless USB Adapter driver hier waarschijnlijk iets mee te maken heeft, maar zit nu toch wel even in de knoop en weet niet meer wat ik verder nog kan doen om dit probleem opgelost te krijgen. Alvast bedankt
  5. Beste PC-helpforum, Ik heb onlangs een nieuwe gaming computer gebouwd en heb hierop Windows 10 geïnstalleerd. Echter zit ik met het probleem dat ik regelmatig een BSOD krijg, dus heb ik besloten om BlueScreenView te downloaden om te kijken of ik het probleem kon oplossen. Volgens BlueScreenView is het probleem afkomstig van tcpip.sys maar ik weet niet welk programma gebruik maakt hiervan en wil uiterst voorzichtig zijn. Hier is het logje van BlueScreenView:
  6. Beste, bedankt voor de hulp tot zo ver. Ik heb bovenstaande stappen uitgevoerd, en heb ook RSIT gedownload en uitgevoerd. Hierbij het logje : Alvast heel erg bedankt.
  7. Hallo, Ik zit met het probleem dat mijn laptop de laatste tijd erg langzaam werkt. Nu leek het mijn geen slecht idee om even een HiJackThis logje te posten, aangezien dat eventueel wel zou kunnen helpen? Zelf heb ik weinig/geen ervaring met het gebruik van HiJackThis, dus ik weet niet echt welke dingen ik mag aanvinken. Hierbij het logje : Alvast heel erg bedankt!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.