Ga naar inhoud

Alpaca76

Lid
  • Items

    4
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Alpaca76's prestaties

  1. Op al mijn toestellen, laptop, tablet en GSM is het mogelijk om via de cast extensie content af te spelen op mij TV via de Chrome Cast. Tot een tijdje geleden was dat ook mogelijk op mijn desktop. Tot enkele dagen geleden ik telkens de melding kreeg: "Er is geen cast bestemming gevonden". Na herinstallatie van Chrome, alsook het terug zetten naar de default instellingen lukt het me niet om de cast verbinding terug in orde te brengen. Welke andere instellingen kan er mogelijk nog fout zijn. Al mijn toestellen zitten op het zelfde netwerk.
  2. Gisteren van iemand de tip gekregen om de LAN kaart uit mijn PC te halen en proberen enkel met de WIFI adapter het netwerk te benaderen. Na het verwijderen werd de PC terug stabiel. Het vorig probleem was verdwenen. Ondertussen een nieuwe LAN kaart (PCI) gekocht en deze werkt ook stabiel. Naar mijn vermoeden was dus de LAN-kaart stuk, maar net niet stuk genoeg om definitief de geest te geven. Deze topic mag gesloten worden.
  3. Bedankt voor de tip, maar dit was niet de oorzaak van het probleem. Ik heb de router geprobeerd op mijn laptop, en daar is alles normaal. Eens de router terug is aangesloten (na reboot) op mijn desktop komt het probleem terug. Telkens 2 maal opstarten om een internetverbinding te krijgen. PC is up-to-date na alle updates en helaas blijft het probleem zich voordoen.
  4. Indien de pc wordt opgestart merk ik in de taakbalk dat mijn netwerk gevonden is (via LAN naar mijn router), maar er nog geen internet verbinding is en de pc zich nog probeert te 'identificeren'. Na een tijdje probeert de PC dit te herhalen via de WIFI verbinding, maar in beide gevallen mislukt dit. Het heropstarten van de PC lost dit probleem op, en de verbinding via LAN is onmiddellijk geslaagd. Echter als de PC opnieuw wordt afgesloten en opnieuw wordt heropgestart, kom ik terug in het eerste probleem terecht. Opnieuw opstarten lost het probleem opnieuw op. Op alle andere toestellen (PC/GSM/Tablet) heb ik dit probleem niet. Dit probleem is begonnen tijdens mijn Windows 7 periode, en is na upgrade naar Windows 10 niet opgelost. Na dit lang genoeg te hebben genegeerd wil ik het toch proberen op te lossen. Bedankt voor alle nuttige tips en tricks!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.