Ga naar inhoud

Dummy

Lid
  • Items

    263
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Geen info
  • Land
    Geen Info

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    win 10 pro 64 bits versie 22H2
  • Monitor
    Asus VC239 en HP L1950
  • Moederbord
    HP Pro3500
  • Processor
    intel core i5-3470 CPU
  • Geheugen
    4 gb
  • Grafische Kaart
    intel HD graphics ( HP )
  • Harde Schijf
    Crucial MX500 2,5" 500GB
  • Voeding
    300-W, active Power
  • Geluidskaart
    Realtec High Definition audio Pro 9000

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Matige Kennis

Recente bezoekers van dit profiel

1.373 profielweergaven

Dummy's prestaties

Rijzende Ster

Rijzende Ster (9/14)

  • Eerste post
  • Actief
  • Gespreksstarter
  • Week één klaar
  • Een maand later

Recente badges

9

Reputatie

  1. Dummy

    Zoekvak

    Bedankt voor de hulp abbs .Toen ik je instructies wilde uitvoeren werkte het zoekvak plots weer ,vraag me niet hoe het komt maar het zal wel te maken hebben met de bovenstaande acties. Wat een zalig forum is dit toch. Groetjes, Dummy
  2. Dummy

    Zoekvak

    abbs, Helaas leverde het voorgestelde geen oplossing volgens de probleemoplossing is er geen probleem. En kan mijn probleem niet worden opgelost met probleem oplosser. Als ik wil teruggaan naar de vorige versie van win 10 van voor de update is dit niet mogelijk omdat dit langer dan 10 dagen geleden is.
  3. Dummy

    Zoekvak

    Clarkie Ik heb verschillende malen herstart gedaan zonder resultaat ,daarna enkele updates verwijderd ook zonder resultaat. De servricing stack kan ik niet verwijderen. Zijn er nog mogelijkheden voor dit probleem? Dummy
  4. Dummy

    Zoekvak

    Beste forumleden, Zojuist heb ik ontdekt dat ik niets meer kan intypen in het zoekvak links onderaan. Ik denk dat het probleem is ontstaan na een update van windows 10. Dit zoekvak heb ik enkele dagen niet gebruikt dus wet ik niet juist wanneer het probleem is ontstaan. In het archief heb ik een gelijkaardig probleem gevonden. stegisoft gaf hier het advies om een herstelpunt te maken , om zeker te zijn ben ik een maand terug gegaan helaas bleef de pc 90 minuten draaien en heb ik dit onderbroken. Dit advies was van 2017 ,misschien zijn er nu andere mogelijkheden om dit op te lossen. Dank u. Dummy
  5. Bedankt aan het hele team , en tot mijn volgende probleem. Mag dan ook afgesloten worden. Groeten Dummy
  6. Het is gelukt !! Nadat ik je link naar hp printerinstellingen gebruikt heb kreeg ik de melding " stuurprogramma is niet beschikbaar " .Na het installeren van dit stuurprogramma was alles opgelost. Hoe heb ik deze printer al jaren kunnen gebruiken zonder stuurprogramma ,ik moet bij het éérste gebruik van de printer dit stuurprogramma toch hebben geïnstalleerd ?? Dummy
  7. Nog een kleine vraag. Moet de vaste verbinding tussen pc en printer blijven tijdens deze operatie ?
  8. Als ik op de printer een netwerknaam moet selecteren staat mijn nieuwe netwerknaam erbij. Nadat ik deze heb aangeklikt en mijn wachtwoord heb ingegeven begint de printer lang te zoeken en vermeld dat hij geen verbinding kan maken. Na een ganse dag zoeken moet ik mij weer tot het pc helpforum richten.
  9. Bedankt p38cyq. Is besteld ik laat nog wel weten of het gelukt is.
  10. Bedankt voor je uitleg nu begrijp al iets meer van wifi. Nog een laatste vraag, op internet heb ik gezien dongles en kaarten zijn van 20€ tot enkele honderden euro's . Kan je mij een merk aanraden dat geschikt is voor wat ik nodig heb, namelijk het overbruggen van enkele meters van pc naar printer omdat ik denk dat de prijs gerelateerd is aan de kracht en dus ook de afstand die het signaal kan overbruggen. Dummy
  11. Details wifi direct status : uit Details draadloos Signaal: zeer slecht .
  12. Wifi uitgeschakeld. En dan verschijnt de volgende tekst op het printerscherm : Details draadloos: ip: Draadloos uit Signaal: niet beschikbaar Netwerknaam: niet beschikbaar Bonjournaam: officejet3830 Series(12FCA6 MAC: E8-D8-D1-12-FC-A6 Hostnaam:HP12FCA6 Subnetmasker: Standaardgateway: DNS server:
  13. Sorry voor de verkeerde info . Bij apparaat beheer - Netwerkadapters staat geen microsoft wifi direct virtuele adapter. Dus de wifi direct kon niet ingeschakeld zijn. Maar word het wifi signaal niet langs de vaste kabel naar boven gestuurd zonder verlies en kan ik dan niet de oplossing van iomar43 ( tekening) gebruiken maar in de plaats van een duurdere mesh een wifi router of wifi access point gebruiken ? Ik krijg hier veel info waarvoor dank , maar ik zie een beetje door het bos de bomen niet meer. Mijn kennis van het onderwerp is dan ook minimaal.
  14. Wifi direct is ingeschakeld, als ik "DETAILS DRAADLOOS " op de printer opvraag krijg ik "Signaal: slecht" De vaste kabel naar de pc is geen probleem deze is 30 cm en komt uit een kabelgoot met stekker. Prijs van wifi- usb dongle 15 € heb ik er wel voor over Maar wat bedoeld falsring dan met: " Een wifi dongle op de pc lost dus niets op; sterker: die zou gebukt gaan onder hetzelfde lage signaal waar de printer op 3 meter afstand last van heeft.je probleem is dus het signaal wat de printer nodig heeft." Het klopt natuurlijk dat een vaste verbinding goedkoper is maar ik wil juist af van de vaste kabel naar de printer.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.