Spring naar inhoud

Guest's Foto
Welkom,
Guest
Wenst u zich te registreren?

Foto
- - - - -

radio luisteren via internet

• Log in om te reageren
2 reacties op dit onderwerp

#1 roob

roob

Nieuweling

• Lid
  • Pip
  • 2 berichten

Geplaatst 28 augustus 2009 - 14:23

Hallo,
ik heb een vraag, de laatste tijd kan ik niet meer radio luisteren via de pc.
als ik bijvoorbeeld L1 radio wil luisteren, krijg ik wel het scherm waar bij je op play kunt duwen maar als ik op play druk gebeurt er niks.:boring:
dit is de link van de L1 radio:
L1 - nieuws en sport uit Limburg.

ik zou graag willen weten hoe ik wel weer l1 radio kan luisteren ?

ps het is niet alleen bij L1 radio het is bij nog meer programma's, muziek luisteren via mediaplayer kan ik wel.
Ps,/ ik heb het ook al met mozilla firefox geprobeert maar daar lukte het ook niet.

ik denk dat het een beveiliging is ?..

BVD

Rob

#2 Eggy

Eggy

Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 359 berichten

Geplaatst 28 augustus 2009 - 19:57

De link werkt prima bij mij.
Mogelijk moet je toestemming geven aan je firewall.

#3 mickey29

mickey29

Nieuweling

• Lid
  • Pip
  • 1 berichten

Geplaatst 18 december 2009 - 14:59

Ik weet ook een handige oplossing om radio te luisteren via internet (en bovendien kun je er ook via internet TV mee kijken en nog veel meer zoals films) je kunt een gratis player downloaden op www.muziekopjepc.nl . Hiermee kun je duizenden radio stations ontvangen en er zelf nog meer aantoevoegen.
Weet zeker dat dit een handige tip is! (op ComputerIdee.nl staat er een artikel over)

Bewerkt door mickey29, 18 december 2009 - 15:07.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Over ons

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!