Ga naar inhoud

Java


Storekeeper09

Aanbevolen berichten

Zeer geachte Leden,

Ik heb een probleem met een programma dat ik niet kan deinstalleren

Het is Java, Ik krijg steeds de melding error 25099

Ook lukt het niet om het opnieuw te installeren.

Ik heb alles al geprobeert maar niets lukt om het weer goed te krijgen.

Zeer graag Uw hulp bij dit lastig probleem.:viking:gegroet,storekeepertje

Alle hulp is zeer welkom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Typ met uw toetsen CTRL + ALT + DEL

Ga naar tab processor

Klik op jqs.exe

En dan processor stoppen

Ga naar configuratiescherm

Klik op Software

Verwijdert alle vorige java installatie

Als dat lukt dan dit nog doen:

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Opschonen'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Daarna download je de nieuwste versie Java

http://www.java.com/nl/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste stegisoft,

zoals ik al vertelde ik heb dat ook al geprobeert,maar helaas werkt ook niet.

krijg steeds dezelfde foutmelding,kan hem helemaal niet deinstalleren dat lukt niet.

alle pogingen zijn tot nu toe op niets uitgelopen.

Ik weet ook geen andere oplossing voor dit probleem,ik heb java nodig voor een programma van de handbalclub,zonder dat kan ik niets voor de vereniging betekenen.

maar toch mijn dank voor Uwe bijdrage.

gegroet,storekeepertje:bawling:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, het is bijna beschamend eenvoudig om dit probleem op te lossen. Wanneer je Java wilt installeren krijg je een scherm waar je kunt kiezen (wit vlakje links onderin) waarin je het bestand wil zetten. Kies je eigen map (en dus NIET de getoonde standaard map) bijv. mijn documenten, typ dat in en de installatie verloopt verder zonder problemen. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry Storekeeper, maar ik had hetzelfde probleem. De boel draaide goed en opeens had ik helemaal geen Java meer. Dus probeerde ook ik opnieuw Java te downloaden, wat niet lukte. Hij kan/wil het Javabestand opslaan in de aangegeven folder maar kan het daar niet uitpakken. Ik had precies dezelfde errormelding en heb ook alles geprobeerd, totdat ik probeerde om het Javabestand niet in de aangegeven map te installeren maar in een andere map op de C schijf. Dat ging prima. Alles draait nu weer prima. Sterkte en succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.