Spring naar inhoud

Guest's Foto
Welkom,
Guest
Wenst u zich te registreren?

Foto
- - - - -

Wifi wachtwoord veranderen.

browser gevonden google internet netwerk probleem veranderen vraag wachtwoord wifi

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
4 reacties op dit onderwerp

#1 MustiQue33

MustiQue33

Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 48 berichten

Geplaatst 11 oktober 2009 - 13:34

Hoe moet ik mijn wachtwoord veranderen? Heb niets gevonden op google vandaar dat ik het hier vraag.. 1 Simpel vraagje..
Groeten

#2 stegisoft

stegisoft

Super Moderator

• Super Moderator
  • 27430 berichten

Geplaatst 11 oktober 2009 - 19:24

Je log in de router aan pas het aan.
Voor de router wachtwoord is dat normaal gezien system.
Voor de draadloos verbinding is dat bij wireless (soms staat er geavanceerd in Engels)

#3 Arno.B

Arno.B

Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 134 berichten

Geplaatst 11 oktober 2009 - 19:29

Als je niet weet hoe je moet inloggen bij je router, vaak is het dat je bij je browser 192.168.0.1 moet intypen, dan krijg je je router overzicht, dan moet je mogelijk het routerpaswoord intypen, als dat nog op standaard staat is het meestal "password" of gewoon niets, dat vind je wel terug in de handleiding. Als je dat paswoord eerder hebt veranderd en het niet meer weet moet je op de router de reset knop 20 seconden ingedrukt houden en dan staat de router terug op standaard instellingen en kan je zo weer inloggen met het standaard paswoord, daar kan je je wifi paswoord wel aanpassen.
Succes

#4 MustiQue33

MustiQue33

Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 48 berichten

Geplaatst 11 oktober 2009 - 23:52

Ik weet hoe je moet inloggen in je router maar helaas werkt die optie niet bij mij..
Enig ander hoe dit zou moeten werken?

#5 stegisoft

stegisoft

Super Moderator

• Super Moderator
  • 27430 berichten

Geplaatst 12 oktober 2009 - 00:27

Dan zal je moeten de router resetten.
Druk achteraan met een klein dun nagel of zo en duwt tot de lampjes begint te branden en doe dat nog eens.
Zet de stroom van de router uit en wacht even en dan weer stroom geven.
Nu moet alles weer in fabriekinstelling staan en desnoods meerdere keren.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: browser, gevonden, google, internet, netwerk, probleem, veranderen, vraag, wachtwoord, wifi

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Over ons

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!