Ga naar inhoud

Draadloos toetsenbord en muis werken niet


fschouw

Aanbevolen berichten

Ik ben in het bezit van een HP Media Center PC met het besturingssysteem Windows XP.

Ik heb daarop aangesloten een draadloos Silvercrest toetsenbord en een draadloze Silvercrest muis van het type MTS2218 aangekocht bij de Lidl.

Nu komt het geregeld voor dat zowel het toetsenbord als de muis niet werkt als mijn computer een tijdje aan heeft gestaan zonder deze te gebruiken.

Als ik de computer vervolgens weer opnieuw opstart dan werkt alles weer.

De probleemverhelpingen van Silvercrest zoals:

1. controleer of de batterijen juist geplaatst zijn;

2. controleer of de ontvanger juist op de computer is aangesloten;

3. probeer een andere USB aansluiting;

4. controleer de laadtoestand van de batterijen (vervang desnoods de batterijen);

5. gebruik een onderlegger;

helpen niet.

Als ik de draadloze Silvercrest muis vervang door een normale Dell muis is het probleem met de muis opgelost.

Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien heeft het iets te maken met het energiebeheer. Het kan zijn dat je usb apparaten worden uitgeschakeld wanneer je de pc een tijd niet gebruikt.

Ga eens naar configuratiescherm --->energiebeheer en kijk hoe je instellingen daar staan.

Gaat je pc in stand-by wanneer je hem niet gebruikt, dan heb je misschien hier iets aan. Als hij in slaapstand gaat, kan je dit eens proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Jurgen,

Ik heb de hotfix geinstalleerd en tot nu is het probleem met het toetsenbord opgelost. Het probleem zat in de slaapstand.

Bedankt voor je reactie.

Ik ben in het bezit van een HP Media Center PC met het besturingssysteem Windows XP.

Ik heb daarop aangesloten een draadloos Silvercrest toetsenbord en een draadloze Silvercrest muis van het type MTS2218 aangekocht bij de Lidl.

Nu komt het geregeld voor dat zowel het toetsenbord als de muis niet werkt als mijn computer een tijdje aan heeft gestaan zonder deze te gebruiken.

Als ik de computer vervolgens weer opnieuw opstart dan werkt alles weer.

De probleemverhelpingen van Silvercrest zoals:

1. controleer of de batterijen juist geplaatst zijn;

2. controleer of de ontvanger juist op de computer is aangesloten;

3. probeer een andere USB aansluiting;

4. controleer de laadtoestand van de batterijen (vervang desnoods de batterijen);

5. gebruik een onderlegger;

helpen niet.

Als ik de draadloze Silvercrest muis vervang door een normale Dell muis is het probleem met de muis opgelost.

Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.