Ga naar inhoud

bluetooth activeren


Gast koenlem

Aanbevolen berichten

had het al precies gedaan zoals in handleiding karel;maar zowel submenu actieve apparaten als gekoppelde apparaten blijft leeg; als ik zoeken nr audioapparaten selecteer zegt hij GEEN APPAR. GEVONDEN

KLOPT IETS NIET ZULLE??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

controleer even het volgende op je pc:

Ga naar het Start-menu, kies dan Configuratiescherm en daarin Bluetooth-apparaten. Klik "Het Bluetooth-pictogram in het systeemvak weergeven" aan, zodat je daarna gemakkelijk met Bluetooth apparaten kan werken vanuit de startbalk. Zorg er bovendien voor dat de opties onder Verbindingen aanstaan, zodat Bluetooth apparaten verbinding kunnen leggen met je computer en je bij elke verbinding een waarschuwing krijgt. Je wilt immers niet dat je buurman met zijn gsm zonder waarschuwing bestanden op je computer kan plaatsen. Klik "Detectie inschakelen" aan, maar zet dit terug uit wanneer je klaar bent met het verzenden van bestanden. Anders kan iedereen in de buurt met een Bluetooth apparaat zien dat je pc Bluetooth heeft en vervolgens proberen in te breken in je pc.

Nu moet je in Windows XP je gsm toevoegen aan de lijst van bekende Bluetooth apparaten. Klik in het Bluetooth-menu op "Een Bluetooth apparaat toevoegen". Een wizard gidst je nu verder. Als je je gsm hebt klaargemaakt voor Bluetooth klik je "Mijn apparaat is ingesteld en kan worden gevonden" aan en daarna op Volgende. Als alles goed gaat, wordt je gsm getoond. Selecteer hem en klik op Volgende. Selecteer "Kies een sleutel voor mij" en klik op Volgende. Je gsm vraagt je nu om je pc toe te voegen aan de bekende apparaten. Typ op je gsm de pincode (sleutel) in die de wizard onder Windows laat zien.

Verstuur een bestand van je pc naar je gsm

Een bestand in de andere richting versturen (van je pc naar je gsm) gaat analoog. Klik in het Bluetooth menu in het systeemvak op "Bestand verzenden". Selecteer de gsm waarmee je verbinding wil maken. Als je gsm er niet bij staat, klik dan op "Bladeren..." en kies hem daar. Klik op Volgende en kies dan het bestand dat je wil verzenden. Klik weer op Volgende. Op je gsm krijg je de melding dat er een item binnenkomt en je krijgt te zien hoe groot het bestand is en hoeveel geheugen je nog vrij hebt. Bevestig de bestandsoverdracht, zodat het bestand wordt verzonden naar je gsm. De Sony Ericsson T630 meldt dan dat het bestand in "Mijn afbeeldingen" is opgeslagen. Ook op Windows krijg je de melding dat de bestandsoverdracht geslaagd is.

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste karel bedankt vr je uitleg heb dit stap vr stap uitgevoerd(gisteren had ik het voor jou tip ook al zo geprobeerd,ZONDER RESULTAAT

probleem= als ik detectie inschakelen+verbindingen aanvink

en op ok druk krijg ik steeds dezelfde FOUTmelding

nl: er is een fout opgetreden tijdens opslaan van instellingen,volgende instellingen zijn NIET opgeslagen 1)DETECTIE INSTELLINGEN 2)VERBINDINGS INSTELLINGEN ,,???

ZIEDAAR MEN PROBLEEM KAN VANDAAR UIT NIET VERDER

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee Niks Gekregen Maar Men Gsm Vind Andere Apparaten Getest Met Gsm Van Vriend Die Legden Wel Bluetooth Connectie

En Gsm Vind Pc Maar Als Ik Ze Wil Koppelen Komt Er Op Koppeling Mislukt

Probleem Ligt Mijns Inziens Bij Pc???

Weet Het Niet Meer,,,,?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koenlem,

Ik heb bluetooth op mijn PC geïnstalleerd, doch naast software heb je ook hardware nodig.

Bij mij is die hardware een soort staafje (stick) die in een USB aansluiting zit. In dit staafje brandt een groen lichtje. Tevens heb ik rechtsonderaan in de menubalk van mijn scherm een pictogram van bluetooth.

Als je dat allemaal hebt, dan heb je volgens mij bluetooth.

Mis je de hardware, dan is het normaal dat het programma niet werkt.

Met vriendelijke groeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.