Ga naar inhoud

Medion p7330 d (md 8852) aldi


Gast v2.01

Aanbevolen berichten

Specificaties zijn goed, heel goed voor die prijs zelf.

Maar Medion bespaart echt op veel dingen, zoals op hun moederbord en voeding.

Dit zijn twee belangrijke onderdelen die nogal snel kapot gaan.

Zoals Superjona zegt ben je de pc minstens 2 weken kwijt, maar meer als een maand is zeker geen uitzondering.

Je kan beter voor een Fujitsu Siemens Esprimo P1500 of HP Pavilion Slimline S5220 gaan.

Deze vind je alletwee voor minder dan 600 euro, ze zijn beide wel minder krachtig dan die Medion.

Maar van HP en Fujitsu Siemens kan je wel een goede service verwachten.

En ze zijn nogaltijd méér als goed genoeg voor jouw doeleinde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:-) Ik heb al mijn derde Medion computer en nog nooit problemen gehad en overweeg nu of ik deze zal aanshaffen.

Je krijgt telefonische ondersteuning wat goed werkt (bij mijn broer) en indien nodig komen ze bij je thuis binnen enkele dagen. Alleen maar lof vanaf deze kant wat betreft service.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:-) Ik heb al mijn derde Medion computer en nog nooit problemen gehad en overweeg nu of ik deze zal aanshaffen.

Je krijgt telefonische ondersteuning wat goed werkt (bij mijn broer) en indien nodig komen ze bij je thuis binnen enkele dagen. Alleen maar lof vanaf deze kant wat betreft service.

Ik vrees dat dat meer geluk is, want als je op het internet wat rond surft vind je heel wat andere verhalen.

Natuurlijk hangt het er ook een beetje vanaf of het een Medion is, die in de Aldi gekocht is, of gewoon een Medion zonder de tussekomst van Aldi.

In deze service wil nog wel eens een verschil zitten ook!

Sowieso als je een Medion open maakt zitten er nog slechte chinese caps op, terwijl nu de japanse standaard worden (hier zitten ook gradaties in).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om hoeveel klachten gaat het??

Hoeveel computers zijn er verkocht??

Zij die geen klachten hebben hoor je nooit!

Deze week zijn er 8 mensen overleden wegens de Mexicaanse griep, dat zijn er erg weinig. Dit volgens de deskundigen.

Let wel ik betreur die overledenen zeer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om hoeveel klachten gaat het??

Hoeveel computers zijn er verkocht??

Zij die geen klachten hebben hoor je nooit!

Deze week zijn er 8 mensen overleden wegens de Mexicaanse griep, dat zijn er erg weinig. Dit volgens de deskundigen.

Let wel ik betreur die overledenen zeer.

Ik zou zeggen Google eens, Medion ervaring/klachten ofzo...

Inderdaad mensen die tevreden zijn hoor je niet maar waarom zie je dan meer problemen met Medion laptops dan met Dell laptops?

Terwijl er van Dell véél meer worden verkocht dan van Medion.

En de prijs, hoe kan jij rechtvaardigen dat de prijs lager is van een Medion dan van een ander merk?

Er moet wel op iets bespaart worden, en bedrijf kan niet overleven op verlies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou toch eens op om direct bij de naam Medion of Aldi argwaanend en negatief te worden.

Ikzelf heb al 4 jaar een Medion en ben er zeer tevreden over. Er is nog NIKS stuk van gegaan: nooit een stuk moederbord, nooit een stukke dvd-rom, nooit een stukke harde schijf, nooit... en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Natuurlijk is de kwaliteit bij een PC van 1000 euro of meer beter, maar voor de modale medemens zijn pc's uit de Aldi van het merk Medion zeer degelijk.

Ikzelf heb GEEN klachten over MEDION pc's. En nee, ik werk niet bij een Medion winkel.

Mijn broer heeft de laaste nieuwe Medion PC in de Aldi gekocht, en ik kan je één ding verzekeren: Crysis vliegt daar op !

Ik heb wel een andere grafische kaart gestoken, en die kostte ook maar 100 euro.

Vroeger was de dienst-na-verkoop van Medion in Destelbergen, nu zijn ze verhuisd naar Nederland. Als je PC in reparatie moet en deze is nog onder garantie, dan zit er niks anders op dan ze te laten opsturen naar Nederland. Maar via taxipost gaat dit eigenlijk zeer snel. Natuurlijk moet je die transportkosten niet betalen als je PC nog onder garantie is.

In de tijd dat ze nog in Destelbergen zaten, was de service SUPER. Vriendelijke mensen + je kreeg zo een nieuwe PC als er echt iets aan scheelde.

Nu zijn ze gewoon VERHUIST naar Nederland, ik denk dat het hetzelfde personeel gebleven is.

Als je je pc wegdoet naar een pc-winkel in de buurt, dan kan het ook zijn dat je 2 weken moet wachten als het die tijd druk is (lees als: als er veel pc's zijn binnengebracht).

Echt, ik meen het , HOU OP OM MEDION ZWART TE MAKEN.............................

Klachten van mensen over Medion op internet? Dan zijn dat meestal mensen die niks van computers kennen en direct de schuld op Medion steken. Als je uw Windows volsteekt met onnodige software die je nooit gebruikt, of dat je constant illegale dingen download op internet, moet je niet verschieten dat Windows raar doet. Maar dan ligt het niet aan Windows, nee, dan ligt het aan Medion................ !!!!!!!!!!!!!!!

Onderdelen die Medion in de PC steekt zijn degelijk, het zijn geen topproducten. Maar ze presteren wel top. Wat maakt het uit? Het gros van de pc gebruiker doet zijn pc niet eens open, hij moet gewoon 2 jaar meegaan want dan kopen ze toch een andere. Wat maakt het dan uit dat je een superdure merk-PC hebt gekocht?

En om op de vraag te antwoorden:

De specifikaties zijn zeker de moeite waard en voor hetzelfde geld zal je nooit zo een PC ineen kunnen steken !

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is toch niet gezegd dat dit slechte pc's zijn. Maar nergens wordt vermeld welk moederbord er in zit. Dat doen veel winkels trouwens niet, wat toch wel een belangrijk onderdeel is. En daar wordt nu eenmaal vaak op bespaard door die winkelketens die dergelijk pc in grote hoeveelheden produceren.

Het enige nadeel is als je een pc koopt bij Aldi, of eender welke winkelketen: als er iets mee mis ben je hem langer kwijt als bij een gewone pc winkel. En vaak mag je zelf niet eens beginnen om (hardware)problemen op te lossen, want dan ben je je garantie kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.