Ga naar inhoud

java is corrupt


candise

Aanbevolen berichten

mijn eigen laptop is stuk en nu gebruik ik een oude xp laptop die ik nog ergens liggen had, maar nu zit ik met het volgende probleem. toen ik vuze wilde downloaden kon ik het programma niet helemaal installeren omdat ik de melding krijg dat java corrupt is. hoe kan ik dit oplossen, en ook heb ik zogezegd 3 vaste schijven l, is heel oude laptop en heb in totaal maar iets van een 34.94 gb en dat staat dan nog verdeeld op 3 lokale vaste schijven, E23 gb

C 7 gb en D 4.88 gb, is dit normaal ? maar mijn grootste probleem is die corrupte java . alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe eerst deze stappen om Java te de-installeren en de nieuwere versie te installeren:

Download Java Runtime Environment (JRE) 6 Update 17.

  • Scroll omlaag naar : "Java SE Runtime Environment (JRE) 6 Update 17".
  • Klik op de "Download" knop aan de rechterkant.
  • In het uitklapmenu rechts naast Platform, selecteer Windows
  • Vink aan: "I agree to the Java SE Runtime Environment 6 with JavaFX License Agreement", en klik op Continue.
  • De pagina zal herladen.
  • Klik op de jre-6u17-windows-i586.exe link ONDER Windows Offline Installation en bewaar het naar je Bureaublad.
  • Sluit alle programma's die eventueel open zijn - Zeker je web browser!
  • Ga dan naar Start > Configuratiescherm > Software of Start > Configuratiescherm > Programma's en onderdelen (bij Vista) en verwijder alle oudere versies van Java uit de Softwarelijst.
  • Vink alles aan met Java Runtime Environment (JRE of J2SE) in de naam.
  • Klik dan op Verwijderen of op de Wijzig/Verwijder knop.
  • Herhaal dit tot alle oudere versies verdwenen zijn.
  • Na het verwijderen van alle oudere versies, herstart je pc.
  • Dubbelklik vervolgens op jre-6u17-windows-i586.exe op je Bureaublad om de nieuwste versie van Java te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor het vlugge antwoord maar heb toch klein vraagje, net voor ik moet bewaren op mijn bureaublad, ik heb dus geklikt op de link en dan krijg ik de vraag of ik het bestand moet uitvoeren of niet ? moet ik gewoon dit kadertje dan laten staan op mijn bureaublad ? en als ik heropstart zal dit dan niet weg zijn ? of voer ik dit eerst uit ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.