Spring naar inhoud

Guest's Foto
Welkom,
Guest
Wenst u zich te registreren?

Foto
- - - - -

geen internettoegang bij opstarten

• Log in om te reageren
3 reacties op dit onderwerp

#1 Flupke007

Flupke007

Nieuweling

• Lid
  • Pip
  • 2 berichten

Geplaatst 05 december 2009 - 18:13

Hallo,
Sinds de installatie van windows 7 ( na alle updates ) heb ik telkens als ik de pc opstart geen internettoegang. Hij geeft aan dat naast mijn thuisnetwerk ook nog een onbekend netwerk is. Als ik het netwerkcentrum open en dan naar adapterinstellingen wijzigen ga, klik ik met de rechtermuistoets op Lan-verbinding. Zodra ik mijn netwerkkaart uitschakel en opnieuw weer inschakel heb ik weer verbinding en verdwijnt het onbekende netwerk. Met andere PC's die op de netwerk-router aangesloten zijn ( draaien wel op VISTA ) heb ik dit niet.
Gebruik de lan-verbinding onboard van het moederbord. Het is geen draadloze verbinding. Wie heeft dit ook en beter nog wie weet hier een oplossing voor ?

Alvast bedankt

#2 stegisoft

stegisoft

Super Moderator

• Super Moderator
  • 27417 berichten

Geplaatst 05 december 2009 - 18:34

Heeft uw moederbord misschien 2 lan-verbinding?

#3 Flupke007

Flupke007

Nieuweling

• Lid
  • Pip
  • 2 berichten

Geplaatst 06 december 2009 - 13:10

Er is toch maar één LAN aansluiting voorzien. Voorheen heeft deze PC op VISTA gedraaid zonder enig probleem van internetaansluiting.
Als je nog suggesties hebt verneem ik dit graag

#4 stegisoft

stegisoft

Super Moderator

• Super Moderator
  • 27417 berichten

Geplaatst 08 december 2009 - 05:25

Ga naar netwerkcentrum
Je ziet helemaal bovenaan 3 iconen
Daaronder ziet je dan ook uw router en klik rechts op Draadloos netwerkverbinding
Klik erop.
Klik nu op eigenschappen van draadloos netwerk
Vink aan Automatisch verbinding maken wanneer dit netwerk binnen bereik is.
Vink de rest uit.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Over ons

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!