Spring naar inhoud

Guest's Foto
Welkom,
Guest
Wenst u zich te registreren?


Foto
- - - - -

Back up maken van Microsoft outlook 2007


  • Log in om te reageren
1 reactie op dit onderwerp

#1 ruud

ruud

    Lid

  • Lid
  • PipPipPip
  • 521 berichten

Geplaatst 12 december 2009 - 14:43


Hoe kan ik een back up maken om later bij eventuel nieuwe pc de gegevens te kunnen terug zetten van zowel de adresboek als de mails die ik wil behouden.

#2 popipipo

popipipo

    Lid

  • Lid
  • PipPipPip
  • 184 berichten

Geplaatst 12 december 2009 - 21:55

Outlook kent een export functie
Zo kun je alle adressen exporteren naar een xls bestand en daarna (op een andere pc) weer importeren.

Voor mails ga ik als volgt te werk
Ik maak een bestand met de naam 2009
Hierin maak ik 12 bestanden 1 tm 12 dit zijn de maanden van het jaar.
Open bestand van januari
Open outlook
Verklein ze beide zodat je ze naast elkaar kunt zien op je scherm
Sorteer in outlook je mailtjes op datum
Selecteer alle mailtjes van januari en sleep ze naar het bestand van januari.
Na een tijdje, ligt aan aantal mailtjes, zie je in het bestand van januari
alle mailtjes als afzonderlijke bestanden met als naam de naam van het subject van de mail en een extensie van .msg
De datum is die van vandaag.
Dubbel klikken en hij wordt geopend met outlook
Of terug slepen in je inbox en alles staat weer in outlook (wel met de goede datum)

Willem




0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Over ons

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!