Ga naar inhoud

De verbinding werd geherinitialiseerd


ginobili

Aanbevolen berichten

Hey beste mensen,

Ik heb 2 jaar met een HP pavilion gewerkt op een draadloos netwerk en dat zonder problemen. Sinds kort heb ik nu een Packard Bell easynote LJ65.

Na opstarten van de laptop kan ik steeds enkele minuten surfen vooraleer alles lijkt vast te lopen. Na een tijdje kan ik geen site meer bezoeken en krijg ik steeds de melding:

"de verbinding werd geherinitialiseerd"

Als ik mijn oude laptop opstart, kan ik op die laptop wel probleemloos surfen. Ik vermoed dat er dus een probleem is met mijn nieuwe laptop, maar wat?

Wat ik gevonden heb om het te verhelpen (want ik ben een aardige leek) is dat als ik de wifi kaart bij apparaatbeheer uitschakel en weer inschakel (tot soms 3 maal toe) ik nadien wel de hele tijd kan surfen. Vreemd lijkt me dit ! Natuurlijk, als ik even wegga (screensaver) of ik sluit even af heb ik opnieuw hetzelfde probleem.

Aan wat ligt dit denken jullie ?

THX !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Er zijn meerdere netwerken beschikbaar, maar hij is wel duidelijk met het mijne verbonden. Het lukt dus alleen met 3 tot 4 keer via apparaatbeheer de wifi uit en in te schakelen. Geen pretje als je net aan het chatten bent of snel aan de slag wilt. Echt bizar... niemand ervaring met deze melding of situatie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar netwerkcentrum

Klik nu op netwerkverbinding beheren.

Dubbelklik nu op draadloos verbinding

Klik op eigenschappen van draadloos netwerk

Daar staat het.

Standaard is dit:

Automatisch verbinding maken wanneer dit netwerk binnen bereik is.

De rest moet uitgevinkt zijn.

Voor vista moet je dit wel zo instellen:

Netwerkcentrum

Klik bovenaan op aanpassen

Geef in vakje de naam van de router

Vink particulieren aan.

Klik volgende en dan sluiten

Klik onderaan op:

Netwerkdetectie: ingeschakeld