Ga naar inhoud

Geen beeld op monitor bij opstarten


Mordecai

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een vreemd probleem waar ik weinig aan kan testen, ik vrees dat ik mijn pc in de winkel ga moeten binnensteken (waar ik toch een tikkeltje wantrouwig naar ben, doe liever alles zelf) maar eerst mijn probleem:

Gisteren werkte mijn pc nog perfect, niks nieuw op geïnstalleerd of gedaan, gewoon naar een paar filmpjes gekeken, even msn en dan afgezet om te gaan slapen. Nu zet ik mijn pc aan en zie ik dat mijn scherm op standy blijft en dus geen signaal krijgt, direct ander scherm gepakt, zelfde probleem. Scherm blijft zwart. De pc start (soms) wel op want als ik even wacht, langer dan normaal wel, zie ik de ledjes van m'n keyboard en m'n muis aangaan en dan daarna hoor ik het aanmeld geluid van windows. Ik heb dus al een ander scherm, andere dvi & vga kabel, andere voedingskabel en andere voeding geprobeerd. Alles losgemaakt van hdd behalve m'n c: schijf en bios reset uitgevoerd dmv batterij half u eruit te halen. Allemaal geen resultaat. Ik heb geen andere videokaart met een pci-e aansluiting, enkel nog AGP.

Mijn videokaart is een Nvidia 8600GT en mobo is een asus P5K als dat er iets toe doet. Als iemand me kan zeggen waaraan dit ligt, videokaart of mobo zou ik die ten zeerste dankbaar zijn! Ik hoop ten zeerste dat het aan de videokaart ligt want ik zie er ferm tegenop om terug alles te gaan installeren.

mvg,

Mordecai

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben naar elke pc-wijze mens aan het bellen en sms'en, heb het op Facebook gepost dat ik iemand die me een werkende pci-e kaart/mobo kan leveren. Tot dan zal het wachten worden. Pc geeft geen andere piep dan hij normaal geeft bij het opstarten.

Het is enorm frustrerend om je pc te horen opstarten maar niet kunnen zien :(

Alvast bedankt voor je snelle antwoord!

mvg,

Mordecai

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.