Spring naar inhoud

Guest's Foto
Welkom,
Guest
Wenst u zich te registreren?

Foto
- - - - -

foutmelding bij opstarten

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp

#1 Huub10

Huub10

Nieuweling

• Lid
  • Pip
  • 3 berichten

Geplaatst 16 januari 2010 - 11:27

Ik krijg bij het opstarten de melding"applesynnotifier.exe " kan niet vinden , waarschijnlijk heb ik een programma uninstalled.
Wat nu te doen?

#2 Jürgen

Jürgen

Ervaren Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 3771 berichten

Geplaatst 16 januari 2010 - 11:47

Als ik me niet vergis is dit een onderdeel van Itunes? Heb je dit onlangs verwijderd?

Een scan met CC cleaner kan misschien helpen:

Download CCleaner. Klik op deze pagina op één van de mirrorsites van MajorGeeks en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

#3 Huub10

Huub10

Nieuweling

• Lid
  • Pip
  • 3 berichten

Geplaatst 16 januari 2010 - 13:03

Jurgen, alvast bedankt voor de snelle reactie. Ik ga dit proberen en als het werkt hoor je nog van me
m vr groet
Huub

#4 Huub10

Huub10

Nieuweling

• Lid
  • Pip
  • 3 berichten

Geplaatst 21 januari 2010 - 10:04

Jurgen, alvast bedankt voor de snelle reactie. Ik ga dit proberen en als het werkt hoor je nog van me
m vr groet
Huub

21-1-2010; Beste Jurgen, ik heb ccleaners geinstalleerd en gestart dat gaat op zich prima echter: de foutmelding blijft om precies te zijn:
AppleSyncNotifier.exe kan onderdeel CoreFoundation.dll niet vinden
opnieuw installeren toepassing.
Heb je nog een suggestie ???
mvrgroe
Huub

#5 Jürgen

Jürgen

Ervaren Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 3771 berichten

Geplaatst 21 januari 2010 - 11:44

Het onderdeel AppleSyncNotifier.exe heeft te maken met software mbt de Iphone of Ipod. Als je inderdaad dergelijke software op je pc hebt staan, zou ik deze proberen opnieuw te installeren.

#6 dorkside

dorkside

Lid

• Lid
  • PipPip
  • 20 berichten

Geplaatst 21 januari 2010 - 21:24

in het andere geval ga je naar Autoruns for Windows
en schakel je daar de opstart van het programmatje op.
natuurlijk tenzij je ergens met een apple programma problemen ondervind
lijkt het beter dat je even probeert deze te herstellen of herinstalleren...

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Over ons

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!