Ga naar inhoud

Probleem tijdens gamen


Miracle

Aanbevolen berichten

hey,

kheb een kleine probleem tijdens spelen van cod mw2 als ik de game start en probeer te spelen loopt de game direct vast na paar seconden krijg ik zwart scherm en restart iets in mijn pc denkt dat het videokaart is

maar voordat ik mijn pc liet formatteren had ik dit probleem niet

weet iemand een oplossing voor dit probleem ?

Mvg Miracle

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik bedoel dus dat je op die site die ik aangaf uw besturingssysteem moet selecteren en dan de videokaart en daarvoor moet je de drivers downloaden.

Daarna moet je mijn andere raadgevingen opvolgen en de oude drivers van uw kaart verwijderen en herstarten.

Anders zou je wel eens problemen kunnen krijgen.

Meer bepaald compatibiliteits problemen.

Dus:1 download de juiste drivers-2 verwijder de oude via apparaatbeheer-3 herstart de pc-4 installeer de nieuwe drivers-5 herstart de pc opnieuw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

srry voor mijn late reactie

tot die apparaatbeheer geraak ik wel ma verder wat moer ik verwijderen?

beeldscheradapters > dan komt radeon x1900 series > als ik op da klik komt dan nog een vesnter met algemeen stuurprogramma's details bronnen moet ik dan stuurprogramma's kiezen en dan de optie verwijderen ??

of ben ik mis?

Grtz

aangepast door Miracle
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.