Spring naar inhoud

Guest's Foto
Welkom,
Guest
Wenst u zich te registreren?

Foto
- - - - -

"pad bestaat niet"

• Log in om te reageren
2 reacties op dit onderwerp

#1 fschouw

fschouw

Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 36 berichten

Geplaatst 15 februari 2010 - 12:14

Ik gebruik het besturingssysteen Windows XP. Ik heb een bestand vanaf mijn computer gekopieerd naar een USB-stick.
Mijn dochter gebruikt Windows Vista. Als zij dit bestand op haar computer wil zetten dan krijgt ze de melding "pad bestaat niet". Ook kan zij dat bestand niet via de usb-stick openen. Ook dan komt de melding "pad bestaat niet".
Wat is haar probleem??

#2 yolan

yolan

Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 109 berichten

Geplaatst 15 februari 2010 - 17:28

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe
Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.
Klik op "Do a systemscan and save a logfile".
Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

#3 Jürgen

Jürgen

Ervaren Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 3771 berichten

Geplaatst 15 februari 2010 - 19:39

Werken andere usb-apparaten op de pc van je dochter nog wel goed?
En heb je het probleem enkel met dat bestand?

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Over ons

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!