Ga naar inhoud

"pad bestaat niet"


fschouw

Aanbevolen berichten

Ik gebruik het besturingssysteen Windows XP. Ik heb een bestand vanaf mijn computer gekopieerd naar een USB-stick.

Mijn dochter gebruikt Windows Vista. Als zij dit bestand op haar computer wil zetten dan krijgt ze de melding "pad bestaat niet". Ook kan zij dat bestand niet via de usb-stick openen. Ook dan komt de melding "pad bestaat niet".

Wat is haar probleem??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.