Spring naar inhoud

Guest's Foto
Welkom,
Guest
Wenst u zich te registreren?


Foto
- - - - -

internet explorer werkt niet meer


  • Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
6 reacties op dit onderwerp

#1 marjoke

marjoke

    Nieuweling

  • Lid
  • Pip
  • 4 berichten

Geplaatst 06 maart 2010 - 14:23


Beste mensen
Als ik via een mail een link probeer te openen krijg ik de melding: internet explorer werkt niet meer. Soms wordt een aantal programma's spontaan afgesloten met dezelfde melding. Problemen werden steeds verzonden naar windows maar geven geen oplossing. Ik kan wel mijn internet gebruiken. Ik heb al van alles geprobeerd via internetopties en invoegtoepassingen. Wie weet raa?

#2 stegisoft

stegisoft

    Super Moderator

  • Super Moderator
  • 27423 berichten

Geplaatst 06 maart 2010 - 15:02

Is internet explorer als standaard browser ingesteld?

#3 marjoke

marjoke

    Nieuweling

  • Lid
  • Pip
  • 4 berichten

Geplaatst 06 maart 2010 - 20:46

jazeker! Maar ik heb daarnaast ook firefox voor een aantal programma's. Ik heb firefox er af gehaald, maar ook dan blijft het probleem zich voordoen.

#4 stegisoft

stegisoft

    Super Moderator

  • Super Moderator
  • 27423 berichten

Geplaatst 06 maart 2010 - 21:36

Sluit alle geopende programma's af.
Klik op Start / Uitvoeren.
Typ of kopieer en plak regsvr32 urlmon.dll en klik op OK.
Als het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klikt je op OK.

Als het niet werkt dan onderstaande ook zo doen

regsvr32 urlmon.dll
regsvr32 shdocvw.dll
regsvr32 actxprxy.dll
regsvr32 oleaut32.dll
regsvr32 mshtml.dll
regsvr32 browseui.dll
regsvr32 shell32.dll

Anders moet je hier eens kijken

#5 marjoke

marjoke

    Nieuweling

  • Lid
  • Pip
  • 4 berichten

Geplaatst 06 maart 2010 - 22:41

Ik heb alles gedaan. regsvr 32 urlmon.dll geslaagd. Bij andere opties: module geladen, toegangspunt niet gevonden.
Ik heb het hele programma afgedraaid: wordt eigen baas over Vista, maar helaas is het probleem nog niet opgelost.

#6 stegisoft

stegisoft

    Super Moderator

  • Super Moderator
  • 27423 berichten

Geplaatst 07 maart 2010 - 06:35

Start Internet Explorer eens op.
Klik op 'Extra'
Klik op 'Internet Opties'
Kies 'Programma's'
Kies nu 'Web instellingen herstellen'
Klik op 'Toepassen'

#7 marjoke

marjoke

    Nieuweling

  • Lid
  • Pip
  • 4 berichten

Geplaatst 07 maart 2010 - 09:53



Top! Het ziet er naar uit dat het probleem is opgelost. Indien nodig meld ik me weer.
Hartelijk dank!




0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Over ons

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!