Ga naar inhoud

giovalli

Aanbevolen berichten

Smartstart is een manier om Nero op te starten. Die zit reeds in de versie 6. Ondertussen zit Nero al aan versie 9.

Open smartstart en klik rechts onderaan op het icoon van smartstart om de productinformatie te zien. Dan ga je naar de tab "serienummers" en bij "product" zie je de versie.

Open smartstart en ga naar de optie "Maak uw eigen dvd video" zoals aangegeven op de afbeelding 'nero01'.

Selecteer dan "videobestanden toevoegen" (zie afbeelding 'nero02')

Blader naar de map waar je avi bestand staat en dubbelklik op het bestand.

Het bestand wordt nu geimporteerd.

Klik op "volgende" om verder te gaan en volg de instructies tot je het brandproces kan starten.

post-940-1417703976,8459_thumb.jpg

post-940-1417703976,8669_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Vraag over Video TS Map en bestanden.

Ik heb een show gedownload en normaal krijg ik dan de Ifo bestanden + Vob bestanden + bup bestanden in 1 gele Video TS map.

Bij deze show kreeg ik die Ifo,vob,bup bestanden allemaal los(dus niet in een map.

Nu heb ik zelf een map VTS gemaakt en de bestanden erin gedaan,maar kan deze niet afspelen.

Een andere download heeft alleen maar vob bestanden,dus geen ifo en bup.

Kan mij hier iemand mee verder helpen om deze bestanden toch te kunnen afspelen.

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ifo bestand hebt je niet echt nodig.

Dat is in feite de menu waar je op kan klikken.

Bup hebt je in feit ook niet nodig want dat zijn backup bestanden van Ifo

VOB zijn de echte film bestanden.

Het nadeel van geen Ifo bestand is het feit dat je bijvoorbeeld geen talen kan selecteren.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stegisoft

Maar hoe kan het dan als ik de vob,ifo en bup bestanden in de video ts map heb dat ik de dvd achter elkaar kan afspelen en als ik alleen de vob bestanden heb elk bestand apart moet aanklikken???

En die vraag over de losse bestanden(ifo.bup,vob) als die niet in een map meteen worden gezet na de download kan ik ze niet afspelen.

Of begrijp ik het niet goed.

Ben niet zo thuis in deze markt.

Zou er graag veel meer van willen snappen.

Thanks again

Link naar reactie
Delen op andere sites

Logisch want het staat in Ifo

In Ifo staat wat er allemaal moet gebeuren zoals menu, chapter enz.

Als je alleen vob hebt dan moet je inderdaad zelf kikken.

Maar dat kan je ook oplossen met een menu maker of iets in die zin.

Als je op de eerst vob bestand klik dan kan je de film zien met geschikte player zoals vlc

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.