Ga naar inhoud

kan ik kiezen welk programma ik gebruik om iets te downloaden ?


candise

Aanbevolen berichten

omdat ik sedert paar weken problemen ondervind met vuze werd me aangeraden om u torrent te gebruiken. ik ben eigenlijk al altijd tevreden geweest met vuze maar de laatste weken als ik download start gaat icoontje van geel naar groen zoals het moet, maar minuut later wordt ie blauw en blijft ie ook blauw, normaal is ie blauw als je firewall geen toestemming geeft maar als ik dan een firewall test doe dan geeft ie aan firewall/NAT ok dus ja, daar kan het ook al niet aan liggen, maar als ik dan klik op toepassen dan verspringt icoontje weer naar groen maar weer voor een fractie van een minuut. dus ja, wilde ik eens u torrent proberen maar nu weet ik niet hoe ik kan kiezen welk programma ik gebruik om iets te downloaden en daarmee bedoel ik als ik iets wil downloaden wil ik de keuze krijgen of ik vuze of u torrent gebruik , ofwel ligt het aan mijn browser, ik gebruik google chrome, vroeger met mozilla krijg je de kans om je programma zelf te kiezen.

kan je dat dan met google chrome ook of moet ik dat dan elders instellen ?

alvast bedank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Utorrent wordt zelden gebruikt voor het delen van legale bestanden. Dit forum is niet bedoeld voor het helpen met problemen om illegale bestanden te downloaden.

Als u utorrent voor legale doeleinden gebruikt, downloaden van legale software, dan behandelen wij u vraag. Geef dus argumenten aan waarom u utorrent of andere p2p clients gebruikt(e).

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, maar ik vraag toch niet om mij te helpen met bestanden te downloaden, ik vraag enkel maar of ik kan kiezen welk programma ik gebruik ? vb als je muziek wil luisteren en ik klik een mapje aan dan kan ik kiezen tussen afspelen met vlc of media player. en er bestaan legale torrents ook, vb mininova, sedert hun rechtzaak zijn alle recente films weg en staat er bovenaan hun site vermeld : From now on, only Content Distribution torrents are allowed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je wat engels kunt, kan deze site u misschien helpen

http://www.google.com/support/forum/p/Chrome/thread?tid=1d571c09708dea01&hl=en

How can I fix Chrome so torrents download/open with uTorrent?

Hier zou de oplossing staan:

"I had the same problem as all of the above users. I have solved it. This is what I did:

Chrome was auto-opening torrents with a program other than bit torrent, the program I use. I uninstalled the other program. It was Program torrent.

I then clicked the blue arrow button and asked it to "always open files of this type".

Then I used the same button and asked it to "show in folder".

Once there, I right clicked the file in question and went to its properties. I told it to open with bit torrent.

Now every torrent i start with chrome automatically uses bit torrent when i click it in the bottom right of my browser.

Hope this helps. "

of dit:

"Chrome will automatically open torrent files, you just have to tell it to do it! When you click the torrent link you should get a dialog asking where to save it. Save it somewhere and when the download has finished you should get a button at the bottom of the screen with the torrent name and a little blue arrow on the right. Click the arrow and then select "Always open files of this type". You can clear the auto-opening settings by going Tools...Options...Under the hood... and clicking the button about three quarters of the way down."

Als iemand tijd heeft om dit te vertalen, dan graag.

aangepast door stegisoft
Naam van torrentprogramma verwijdert
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, maar probleem is dat ik alletwee mijn programma's wil kunnen blijven gebruiken, en wat ik hierboven lees is wat ik dus altijd tegenkom met google chrome, dat je geen keus krijgt, dat ie automatisch opendoet. heb dit nu opgelos door gewoon mozilla weer te downloaden, daar kun je nl wel kiezen, toch bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit lijkt me steeds meer op illegale vragen. Je zou eigenlijk verlegen moeten zijn om vragen te durven stellen over (99,9% zeker) illegale torrents.

Ik verleen geen hulp meer aan dit topic. Natuurlijk wel aan andere topics op pc helpforum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp het. Maar je eerste post, daar staat bijvoorbeeld geen enkele keer een hoofdletter in, dat leest toch nie gemakkelijk ze...

Zolang je niet kan bewijzen dat het over legale torrents ga, verleen ik in ieder geval geen medewerking meer aan dit topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.