Ga naar inhoud

start ontzettend traag op en sluit heel erg traag af


jcboot

Aanbevolen berichten

Ik heb een laptop met windows 7 ultimate. De laptop is een Sony Viao VGN-FZ21M Intel core2 duo, CPUT7250 2 GHZ 4 GB RAM NVIDEA GeForce Graphic 8400 MT. Deze heb ik al bij het virus forum al laten nakijken en daar kwam uit dat mijn laptop niet besmet is met een virus of iets dergelijks, het zou aan de computer zelf kunnen liggen. Wat is het probleem, wanneer ik de computer aanzet duurt het een minuut of 7 eer hij is opgestart. Er starten maar weinig programma's mee op. Wanneer ik de computer uit zet duurt het soms 10 minuten voordat hij echt uit is. Kan iemand mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Download de bijlage uit dit bericht en sla ze ergens op waar je ze makkelijk terug kan vinden.

Ga met de verkenner naar map waar je het bestand hebt opgeslagen.

Klik met de rechter muisknop op het bestand en klik dan op "uitpakken" of "hier uitpakken".

Je hebt nu een bestand FSCapture51.exe

Dubbelklik op dit bestand en klik dan op de knop "unzip". Klik op "OK" om de installatie af te ronden en sluit het venster met de knop "close".

Nu heb je normaal op je bureaublad een icoontje met de naam "FSCapture".

Dubbelklik hierop om de tool te openen.

Je ziet nu een venstertje dat je mag minimaliseren door te klikken op het minteken (-) in de rechter bovenhoek.

Ga naar "start - uitvoeren", typ msconfig in het tekstvak en druk "OK"

Open nu het tabje "opstarten"

Hou nu de hoofdlettertoets ingedrukt en druk dan op toets "prtsc" of "print screen".

Je hoort een klikje alsof er een foto genomen wordt en eigenlijk is dit net wat er gebeurt.

Er gaat nu een venster open met de genomen schermafbeelding.

Klik in de linker bovenhoek op het diskettesymbool met als tekst "save as".

Bovenaan kan je nu de lokatie selecteren waar je de afbeelding wil opslaan.

Onderaan in het vak "object name" kan je zelf een naam geven of de naam laten staan zoals het is.

Bij het vak "save as type" klik je aan de rechterkant op het neerwaartse pijltje en je klikt op jpeg format (*.jpg)

Klik op de knop "save" om de afbeelding op te slaan en het venster te sluiten.

Waarchijnlijk staan niet alle programma's erop. Ga dan met de schuifbalk aan de rechterkant naar beneden en maak een tweede afbeelding met de rest van de lijst.

Nu kan je deze afbeelding(en) als bijlage toevoegen aan een bericht.

Hoe je dit doet, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.