Ga naar inhoud

Dvd brander werkt niet


Aanbevolen berichten

hey allemaal,

ik heb sinds een week een andere harde schijf, heb alles daar terug op gezet, maar ik wil mn muziek branden, en de dvd brander herkent de schijf niet, ik heb het getest met 2 verschillende schijven en een cd en de dvd lezer herkent de schijven niet, als ik op eigenschappen klik komt erop 0 bytes. Kweet niet hoe ik dit kan fixen, iemand een idee?

mn dvd brander is een MATSHITA DVD RAM UJ831S ;-)

grtz :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou te maken hebben met Upper en Lower filters.

Voer onderstaande eens uit en kijk dan eens of het probleem is opgelost.

1. Klik op Start en klik op Uitvoeren.

2. Typ regedit in het vak Openen en klik op OK.

3. Klik op de volgende registersubsleutel:

HKEY_LOCAL_MACHINE/System/CurrentControlSet/Control/Class/{4d36e965-e325-11ce-bfc1-08002be10318}

4. Open het menu Bestand en klik op Exporteren.

5. Typ opgeslagensleutel in het vak Bestandsnaam en klik op Opslaan.

6. Klik op Upperfilters bij het gegevenstype REG_MULTI_SZ en klik in het menu Bewerken op Verwijderen. Wanneer wordt gevraagd de opdracht te bevestigen, klikt u op Ja.

7. Klik op LowerFilters bij het gegevenstype REG_MULTI_SZ en klik in het menu Bewerken op Verwijderen. Wanneer wordt gevraagd de opdracht te bevestigen, klikt u op Ja.

8. Sluit de Register-editor af en start de computer opnieuw op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou te maken hebben met Upper en Lower filters.

Voer onderstaande eens uit en kijk dan eens of het probleem is opgelost.

1. Klik op Start en klik op Uitvoeren.

2. Typ regedit in het vak Openen en klik op OK.

3. Klik op de volgende registersubsleutel:

HKEY_LOCAL_MACHINE/System/CurrentControlSet/Control/Class/{4d36e965-e325-11ce-bfc1-08002be10318}

4. Open het menu Bestand en klik op Exporteren.

5. Typ opgeslagensleutel in het vak Bestandsnaam en klik op Opslaan.

6. Klik op Upperfilters bij het gegevenstype REG_MULTI_SZ en klik in het menu Bewerken op Verwijderen. Wanneer wordt gevraagd de opdracht te bevestigen, klikt u op Ja.

7. Klik op LowerFilters bij het gegevenstype REG_MULTI_SZ en klik in het menu Bewerken op Verwijderen. Wanneer wordt gevraagd de opdracht te bevestigen, klikt u op Ja.

8. Sluit de Register-editor af en start de computer opnieuw op.

bij stap 6 delete ik upperfilters, maar stap 7 lowerfilters zie ik nergens staan.

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.