Ga naar inhoud

Windows Security Center-service


Gast Speek

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste Jean Pierre,

Het oorspronkelijke probleem is nog steeds volledig aanwezig, dus:

In het Onderhoudscentrum (onderdeel van Systeem en beveiliging) krijg ik de boodschap:

Windows Security Center-service (Belangrijk) is uitgeschakeld.

Met de optie "INSCHAKELEN" krijg ik de boodschap dat Windows Security Center-service niet kan worden gestart.

Met Start; Uitvoeren; Openen: services.msc krijg ik een lijst waarin niets staat dat lijkt op Windows Security Center-service.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben een paar dagen weggeweest en heb dus niet gereageerd.

Zoals aangegeven aan Jean-Pierre: Mijn oorspronkelijke probleem is nog steeds aanwezig.

Wie kan mij daarbij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Resultaat van sc start wscsvs is:

[sC] Start Service: OpenService MISLUKT 1060:

De opgegeven service is geen geïnstalleerde service

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start en type in het zoekvak "cmd".

Druk nu gelijktijdig de ctrl-shift-enter toets in.(dit om dospromt als administrator op te starten)

Dospromt zal nu openen.

Type nu sfc /scannow in en druk op enter.

c:\windows\system32>sfc /scannow

Let op de spatie tussen sfc en de / , die is belangrijk.

Hou ook de windows 7 dvd bij de hand want als er problemen gevonden worden zal er achter de dvd gevraagd worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer onderstaande eens uit als je wil om te kijken of er al dan niet problemen zijn met de HD.

Dat kan even duren dus een beetje geduld is daar aan de orde.;-)

Start -> type in het zoekvak "Uitvoeren" -> Enter ->type nu "chkdsk C: /f /r" (C: vervangen door de drive die je wil testen)

(Er wordt dan gevraagd of je dat wilt doen bij de volgende herstart. Antwoord Ja, en herstart je computer. De check gaat vanzelf van start bij het opstarten van Windows).

Link naar reactie
Delen op andere sites

De check uitgevoerd, echter het proibleem nog altijd aanwezig in Onderhoudscentrum.

Kan het euvel te maken hebben met het gebruik van Sophos Anti-Virus ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.