Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

1. ik kwam dit nog niet tegen in het opstarten met veilige modus. Slechts 1x heb ik de PC volldig uit gezet. Ik startte hem nadien terug normaal op. Ik hoefde dit niet telkens te doen daar er 4 gebruikers op deze PC zijn en bij ctrl-alt + delete kom ik dan telkens terug bij het scherm met de 4 gebruikers waarvan ik er één van ben.

2. Als ik bij een van de 3 andere gebruikers inlog krijg ik het witte scherm niet.

3. terwijl ik nu bezig ben zie ik onderaan in de balk een blokje met het icoontje van internet met de lege pagina - windows internet explorer. Dit is het witte scherm dat je niet meer kunt doen verdwijnen. En blijkbaar terwijl ik nu ook op internet zit komt het spontaan, maar komt het niet op de voorgrond. Gisteren klikte ik er domweg op om te zien wat het was en ik zat weer in de problemen. Nu blijf ik er af. Maar het zou toch best niet meer verschijnen.

4. het is een flatscreen.

5. ik ontdekte daarnet dat als ik dit programma afsluit het witte scherm terug op de voorgrond komt.

aangepast door deryckere willem
nieuwe vaststelling van het probleem
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar het configuratiescherm en open de internet opties.

Als internet opties niet in de lijst staat, open dan Internet explorer en ga naar extra - internet opties.

Open het tabblad geavanceerd en klik onderaan op de knop opnieuw instellen.

Bevestigen met OK en eventueel internet explorer sluiten.

Herstart de pc en log opnieuw in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag kweezie wabbit,

ik probeerde uw voorstel uit via het configuratiescherm en de internet opties. Ik stelde opnieuw in en sloot af om opnieuw op te starten.

Daarstaks terwijl ik dit intikte kwam het witte scherm zelfs plots te voorschijn. Nu zie ik onderaan dat het scherm er terug is, maar ik kan voorlopig de boodschap terug intikken zonder probleem.

Het opnieuw instellen was dus niet voldoende om van dit gedoe af te raken. Toch bedankt om hierover na te denken.

Zolang ik op het internet bezig ben, zoals nu en ik kon daarstraks zelfs bankieren, lijkt alles mogelijk. Als internet open staat kan ik alles doen.

Mailen, mijn documenten opvragen enz.:pcguru:

het is daar dus ontegensprekelijk mee verbonden. Toch niet de mogelijkheid om langs deze weg in mijn bestanden te kunnen raken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In bericht nr 4 zeg je

2. Als ik bij een van de 3 andere gebruikers inlog krijg ik het witte scherm niet.

Het fenomeen is dus verbonden aan jou account.

Waarschijnlijk een of andere persoonlijke instelling die dit veroorzaakt.

Probeer het volgende.

Verwijder alle tijdelijke internetbestanden en cookies.

Als dit niet helpt, maak dan voor jezelf een nieuwe account met administratorrechten aan .

Log in op deze nieuwe account en kijk of het fenomeen zich voordoet.

Als het witte scherm niet komt, kan je je gegevens van de oude account kopieren naar je nieuwe. Het gaat hierbij voornamelijk op de mappen met enkel gegevens zoals documenten, afbeeldingen, video's, muziek, favorieten, bureaublad, downloads, contactpersonen, eventueel opgeslagen chatlogs ...

Gebruik voortaan de nieuwe account maar laat de oude nog een tijdje staan tot je de nieuwe "gepersonaliseerd" hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot nu toe blijft het witte scherm opdagen. Echter ben ik de voorbije dagen niet veel op de computer geweest. Ik heb mezelf dus ook nog geen nieuwe account aangemaakt. Ik doe dit in de komende dagen en laat weten of dit de oplossing is voor mijn probleem.

NB.: Ik heb ondertussen wel een tussenoplossing gevonden ... Wanneer ik onmiddellijk op het internet ga, bij het opstarten van mijn PC, onder mijn naam, verschijnt het witte scherm eveneens, maar blijft het onderaan aangekondigd zoals een geopend document. Ik kan het dan gewoon sluiten door aan te klikken met mijn rechter op sluiten te klikken en het komt niet meer terug.

Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ondertussen een nieuwe account aangemaakt en alle documenten kunnen overzetten. Ik heb nu nog één probleem. Namelijk hoe ik mijn mailbox met mailadressen en toch enige belangrijke mails ook kan overzetten naar deze nieuwe account. Als ook dat geregeld is ben ik tot nu van mijn probleem verlost en kan ik de vroegere account leeg maken en na enige tijd doen verdwijnen. Wat de belasting op mijn PC zeker ten goede zal komen.

Toch reeds voor zover bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.