Ga naar inhoud

Wizzerd bestanden en instellingen overzetten


jomm

Aanbevolen berichten

'k heb op mijn pc windows-xp herinstalleerd. Daar ik in het verleden reeds meerdere malen gebruik had gemaakt, met succes overigens, van de "wizzard bestanden en instellingen overzetten" had ik van mijn hd weer een dergelijk bestand aangemaakt. Eenmaal al mijn programma's terug geïnstalleerd wou ik mij bestanden en instellingen terugzetten via de wizzard... wou ik dus... nu blijkt dit deze keer niet te lukken: wizzard loopt tijdens het overzetten vast, op zo'n 65% schat ik, en sluit dan af. Geen foutmeldingen, niets, nadda... .

Nu vroeg ik mij af of er ergens een progje bestaat waarmee ik het door windows aangemaakte .DAT-bestand kan openen en de daarin opgeslagen bestanden dan handmatig kan terugplaatsen op mijn hd, de instellingen zijn niet zo nodig als ik maar mijn bestanden kan recuperen.

:confused::(:confused:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is de beschrijving van een 'dat bestand':

Generic data file created by a specific application and typically accessed only by that application; may contain data in text or binary format; text-based DAT files can be viewed in a text editor.

Ik kijk even rond over er geen recoveryprogramma's bestaan.

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.