Ga naar inhoud

internet sloom


Aanbevolen berichten

hallo allemaal ik ben hier nieuw en weet nog niet waar alles moet staan enzo maar ik had een vraagje

ik heb internet van kpn basis en ik download heel sloom ik heb draadloos internet ik weet neit of dat wat uitmaakt we hebben internet van 1.29 mb per seconde moet ik halen zegt speedtest.bbned.nl maar ik downbload 160 kb per seconde is dat normaal?xD:bawling:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Neo

Er staat : which means you can download at 165.5 KB/sec.

wat betekent dat je kan downloaden aan 165.5 KB/sec.

Dus dat is wel juist lijkt me.

Ik gebruik ook draadloos internet en er wordt beweerd dat daarmee 7.2 MB/sec kan gehaald worden,

in de praktijk haal ik slechts 20 KB/sec en 30 à 40 KB/sec als ik een downloadversneller gebruik.

Dus de downloadsnelheid die jij haalt is normaal voor een draadloze verbinding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het hangt allemaal af van welk internetverbinding je hebt bij je provider, welke router je gebruikt en welk internet kaart je hebt in je computer.

Ik heb ook draadloos internet en heb dit:

Your current bandwidth reading is: 21.70 Mbps which means you can download at 2.71 MB/sec. from our servers.

Je moet ook weten dat een bit niet gelijk is aan een byte. Bit word met kleine b geschreven en byte met grote B.

Link naar reactie
Delen op andere sites

KPN Basis pakket geeft een 8Mb/s profiel.

Dit betekent dat je normaal aan een snelheid van 600 tot 700 KB/sec moet kunnen downloaden. Op voorwaarde dat je hardware dit aankan natuurlijk.

Daarom had ik graag wat meer details over je netwerkcomponenten.

Wat gebruik je van modem/router? Graag het merk en modelnummer.

Wat gebruik je in/aan de pc om je draadloze verbinding te maken? Een kaartje op het moederbord, een apart ingebouwd kaartje of een usb adapter? Ook hiervan graag het merk en het modelnummer.

Gaat sneller als je de pc met een kabel verbindt aan de modem/router?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.