Ga naar inhoud

pc kan mijn hardeschijf niet vinden


xs297

Aanbevolen berichten

hallo ik ben nieuw op deze site en ik heb een probleem met mijn vista computer ik heb denk ik mijn pc gereboot alles verwijdert denk ik op mijn harde schijf en alles is weg mijn vista kan niet meer opstarten enzo

ik probeer die cd van windows installer te instaleeren op mijn pc

maar dat gaat niet want er is iets mijn mijn harde schijf er staat

dat de pc mijn harde schijf niet kan vinden maar er staat een

0 voor die schijf in dat instaleer scherm van windows en

de pc zegt dat ik mijn hardeschijf moet aanduiden ofzoiets

in de BIOS van mijn pc ik heb die BIOS gevonden maar ik snap

er niets van

als iemand mij kan helpen bedankt :)

vista pc met windows home premium 750 gb harde schijf enzo :):pcguru::ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je een foto van maken?

ik heb gerpobeert het terug te instaleren windows vista op mijn pc

ik denk dat het is gellukt maar het beeld op me scherm is groot all die pictogramen

en mijn pc vraagt voor een RAID controler wat moet ik doen en wat is RAID er staat dat die bij het apperaat is meegeleverd een instalatieschijf ? ik heb ook wat rondkegeeken op me computer en er is een diskete station bijgekoome maar ik heb dat niet op mijn pc en mijn geheuge van mijn lokaal station c is 99.9 gb gewore

en vroeger was dat hooger dacht ik bedankt om te reageren en help me plz

aangepast door xs297
gwn :p
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebt u meer dan 1 HD in de pc zitten?

Als dat niet het geval is heb je die raid controller/driver niet nodig.

Wat die grote iconen betreft dat ligt waarschijnlijk aan het feit dat de vide drivers niet of niet goed zijn geinstalleerd.

Welke videokaart hebt u er in zitten en hebt u daar een installatie cd/dvd van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebt u meer dan 1 HD in de pc zitten?

Als dat niet het geval is heb je die raid controller/driver niet nodig.

Wat die grote iconen betreft dat ligt waarschijnlijk aan het feit dat de vide drivers niet of niet goed zijn geinstalleerd.

Welke videokaart hebt u er in zitten en hebt u daar een installatie cd/dvd van?

ik denk dat ik 1 hd in mijn computer heb ik heb wel een paar cd's voor mijn pc maar ik weet niet voorwat die dienen en ik weet niet waar je je videokaart kan zien sorry ;s maar ik ken niet zo veel van pc's bedankt voor te antwoorden :)

---------- Post toegevoegd om 16:57 ---------- Vorige post was om 16:48 ----------

ik heb een paar cd's van msi drivers en ulities en van nero expres 8 en iets met saphite instalation driver cd dient een van deze cd's voor de videokaart ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie afbeelding voor een vb. van een Asus moederbord driver cd.

Als je zo een cd hebt steek die dan in uw cdrom en installeer alle drivers voor uw moederbord.

[ATTACH]5068[/ATTACH]

geen een van de cd's die ik heb lijkt daar op ik zal een paar fotos neeme van de cd's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is duidelijk een MSI moederbord en de cd die je toont moet je gebruiken om alle moederbord drivers te installeren.

Steek die in de cdrom drive en volg de aanwijzingen op het scherm.;-)

Het enige dat we nog zouden moeten weten is het merk en type van de videokaart.

Voer daarvoor onderstaande uit NA het installeren van de MB drivers.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een logje gemaakt worden van uw systeem.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien,copieer nu die link en plak die in uw volgende bericht.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.