Ga naar inhoud

Samengestelde GamePC, right?


Dangoo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik denk dat de plaatjes en namen wel voor zich spreken wat wat is ;)

ik heb er een assemblage optie bij gedaan, die kunt u natuurlijk ook weglaten als u zelf alles in elkaar wilt zetten.

deze optie is enkel voor deze prijs beschikbaar bij de site waar dit is samengesteld.

dit systeem is samengesteld bij azerty.nl

pcsamengesteldpk0.jpg

mocht u van 1 van deze producten niet weten wat het is geef dan gerust een brul dan leg ik dat u zo goed mogelijk uit ;)

(geef dan even het productnummer dan kan ik dat in dat lijstje hierboven ook meteen zien waar het om gaat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yannick,

Hoe sterk is die grafische kaart dan wel? Wat kan ik ermee doen?

Zijn keyboard, muis, geluidsapparatuur inbegrepen?

(Voor die dingen mag het echt goedkoop zijn hoor)

Wat voor driver heb je aanbevolen?

Waarom AMD en niet intel ?

Is het mogenlijk om ook mijn televisie te gebruiken als monitor?

Ik heb vernomen dat het vrij gebruiksvriendelijk is om uw pc zelf in elkaar te prutsen en het dus weer goedkoper uitkomt, dus dat ga ik dan ook doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dangoo even als antwoordt op de vragen die je hier boven stelt.

De grafische kaart die Yannick heeft voorgesteld, is een gemiddelde grafische kaart voor een lage prijs.

Met dees kan je vooral goed gamen, veel bekende games die al tijdje uit zijn kan je er mee spelen.

En zeker Hitman op zijn allerhoogst.

En nee keyboard, muis, geluidsapparatuur heeft Yannick er niet bij gedaan.

Yannick heeft voor je een AMD systeem samengesteld, omdat dit beter in je budget past, omdat AMD over het algemeen een stuk goedkoper is dan Intel.

En toch krijg je daar goeie prestaties voor.

Het is mogelijk om je TV te gebruiken als monitor, maar dan ligt het er maar net aan wat voor TV het is, en wat voor aansluitingen deze heeft.

Omdat deze wel connectie moet kunnen maken met de grafische kaart, anders krijg je geen beeld.

Misschien kun je dus bij deze vertellen wat precies de specificaties zijn van je TV.

Groeten Kevin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die tv is toch al wat oud, dus ik denk dat dat toch moeilijk gaat gaan, nvm.

Ik denk dat de proccesor idd ruim zal voldoen en hij is best goedkoop voor het werk dat die zal leveren, dus toch iets waar ik makkelijk 2 jaar mee verder kan.

Is het zo dat hoe beter de koeler, hoe sneller je pc? Of hoe zit dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

mocht u van 1 van deze producten niet weten wat het is geef dan gerust een brul dan leg ik dat u zo goed mogelijk uit ;)

(geef dan even het productnummer dan kan ik dat in dat lijstje hierboven ook meteen zien waar het om gaat)

Kun je aub beschrijven wat de volgende foto's moetne voorstellen.

1= Case

2= ?

3= processor

4= moederbord?

5= geluidskaart?

6= koeler of hoe je het ook mag noemen

7= ?

8= harde schijf

9= monitor

10= ?

11= besturingssysteem

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.