Ga naar inhoud

Samengestelde GamePC, right?


Dangoo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De eerste bevalt mij wel, en ja had idd ook zoiets gehoord dat het in duitsalnd goedkoper is, maar dus + verzendingskosten wat gaat goedkoper uitkomen? Gaat de prijs nu ook afhangen van verkoper tot verkoper, al zitten die allemaal in nederland bvb?

dat tweede hands gedoe, ik durf er al niet meer aan denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

goed idee dat je geen 2e hands zooi neemt ;)

probeer anders eens onze sponsor (dataplan), als je vermeld dat je hier lid bent kan je korting krijgen ;)

die zitten wel redelijk in de buurt van waar jij woont, moet je even naar hun site gaan (link staat op deze pagina onderaan als goed is) en dan even de gewenste configuratie doorsturen en prijsopgaaf laten maken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

met een iets goedkopere behuizing, keyboard & muis, speakers en DVDdriver kom ik volgens Qlimax zijn samenstelling + verzendingskosten (€ 29,99) uit op € 786,06

Ik heb is gezien bij die Belgische online winkels, maar die hebben gewoon véél minder te bieden en de prijzen lagen voor het algemeen stuk hoger (bvb voor die behuizingen), zoals al gezegt werd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het volgende dat ik wil vragen en bespreken is dit.

Thuis hebben we dus PC met internetverbinding.

Maar dat bevind zich dus allemaal op gelijkvloers in de woonkamer..

Stel ik ga mijn PC boven op zolder in mijn kamer instaleren,

Hoe gemakkelijk kan ik dan mijn PC aansluiten op die internet verbinding?

Ik heb zo is iets gehoord van een rooter, maar weet er eigenlijk geen bal van.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.