Ga naar inhoud

Waarschuwing yieldmanager spyware


Aanbevolen berichten

Onlangs had ik te veel meldingen van spyware op mijn pc via het advanced systhem care programma, waaronder de yieldmanager spyware-en wat andere spyware.

De yieldmanager bleek echter moeilijk te verwijderen en daarom had ik het programma yieldmanager remover gedownload.

Dit programma moet je kopen voor de volledige functies voor het verwijderen van deze spyware maar ik heb toch handmatig in het register de gevonden infecties weten te wissen.

Na dit gedaan te hebben bleek mijn pc ineens zijn oude snelheid terug te hebben gekregen.

Ik had al het idee dat hij langzamer was maar dacht dat dit kwam door de hoeveelheid programma's die ik draai, maar mooi niet dus.

De yieldmanager zat daarna noch op mijn pc maar de snelheid zat er weer in dus.

De rest van de spyware heb ik ook verwijderd maar dit had veel minder invloed op de werksnelheid van de processor.

Daarvoor had ik bij cnet.com wat gratis adware en spyware removers gedownload zoals, superantispyware free edition, malwarebytes anti-malware, en a-squared free.

Alle spyware is nu weg maar het valt wel op dat de yieldmanager zich gedraagd als een worm virus die het register beinvloed en beschadigd waardoor de pc steeds trager word.

Zodra je steeds meer yieldmanager infecties hebt des te erger de pc gaat worden.

Het kan wel spyware of adware heten die yieldmanager maar mijn idee is het dus gewoon een wormvirus.

Bij deze, pas op voor yieldmanager

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar hij gedraagt zich wel zo, des te meer van die spyware je erin krijgt, des te trager de pc.

Bij een worm gaat dat ook zo te werk al natuurlijk wel wat anders.

Des te completer de worm of yieldmanager is, des te meer hij zich uitbrijd wat de pc vertaagd.

Op een andere pc vond ik ook de yieldmanager maar die beinvloede de pc niet zo zeer.

Bij mij was het zo erg dat ik zelfs popups kreeg van dit ding met normale reklame boodschappen, een klein venstertje rechtsonder bij het openen van explorer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.