Ga naar inhoud

geen geluid meer


mamiere

Aanbevolen berichten

Hallo , onlangs heb ik updates geinstalleerd en nadien had ik geen geluid meer. Ik heb dan systeemherstel gedaan en nu is alles weer ok.

Is er nog iemand die dit had? Het waren voornamelijk beveiligings-updates.Nu krijg ik natuurlijk weer de melding dat (dezelfde) updates klaar zijn om te downloaden. Wat zou ik hiermee doen? Thnx.Ik werk met een laptop en windows XP.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou ze installeren en daarna eens kijken in de map apparaatbeheer of je geluidsdrivers nog wel geïnstalleerd zijn.

hier kun je in komen door:

windows-toets + pauze break-toets ==> tabblad hardware ==> klik dan op apparaatbeheer

kijk nu of er bij zo een geel vraagteken iets staat van: audiostuurprogramma's (of iets dergelijks)

is dit het geval dan zijn de geluidsdrivers verwijderd.

installeer deze opnieuw en het probleem is opgelost.

de drivers zijn te downloaden op de site van het merk van het moederboard of deze zijn te installeren via de drivers and utilities CD (of een cd die bij je moederboard zat(daar staan ze op))

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.