Ga naar inhoud

updaten drivers grafische kaart


candise

Aanbevolen berichten

hallo , ik heb een vraagje.

kan je met een laptop ook je drivers voor je grafische kaart updaten ?

mijn laptop is een packard bell een easy note, LJ61

Bij apparaatbeheer staat er bij besturing voor geluid, video en spelletjes : ATI HDMI audio

en Realtek high definition audio en bij processors staat er

AMD Athlon X2 dual core QL-65

Ik weet natuurlijk ook niet of het wel juist is waar ik kijk ... echt ver reikt mijn pc kennis niet ...

Ik stel deze vraag alleen maar omdat ik spelletje raymann wilde installeren voor mijn zoontje, maar ik krijg de melding . Ik weet nu natuurlijk niet goed wat ik moet doen, kan iemand mij helpen ? thx

__________________________________________________________________________

de drivers voor de grafische kaart zijn niet geüpdatet, weet je zeker dat je het spel wil opstarten ?

__________________________________________________________

Ik stel deze vraag alleen maar omdat ik spelletje raymann wilde installeren voor mijn zoontje, maar ik krijg de melding . Ik weet nu natuurlijk niet goed wat ik moet doen, kan iemand mij helpen ? thx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb dit dus gedownload, die 64 bits, staat nu gewoon in een map VGA_ATI_8.653.0.0_Win7x86x64, bestandsmap,

wat moet ik nu doen, ik wil niets verkeerd doen, wil risico niet nemen zonder pc te zitten :(

thx

ik denk dat het een gezipte map is, maar de map zelf staat open, maar onderaan is het met ritsje

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.